Glacius Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 J har bruikt en del deler fra andre biler . Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Jeg er ikke så flink til dette, men ut fra beskrivelsen skjønner jeg at det er snakk om noe japansk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Den Power Bulge'en i panseret ser da unektelig ut som en Eclipse, så det tipper jeg at det er... :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Eclipse, såklart.. Forresten.. nydelig passform på den fangeren.. lol Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by LupoB0Y Eclipse, såklart.. Forresten.. nydelig passform på den fangeren.. lol sett litt for mye på fast and Furius du :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 hehe ja jeg liker fast and the furious ,og ja j bomma litt med fangaren :) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 joa j har brukt en fanger fra en Golf fra Auto-extreme.com og lyktene fant j på en civic ,jevlig fette lykter da :) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Du bomma faktisk. Prøvd å ta deg litt tid med å tilpasse ting og ikke bare kaste det på? ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg