Illuminati Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hei! Jeg har nylig kjøpt en bil, og i denne bilen satt det en Clarion DRX7375R spiller. Jeg har tatt den ut, og det er tre linje utganger på den, men har dessverre ikke funnet manual på nettet, så jeg veit ikke hvilke utganger som f.eks er sub, front o.l. Håper noen som har kjenskap til denne spilleren kan hjelpe meg til å finne ut av hvilke utganger som skal være til hva. Eller om noen finner en manual, fordi jeg finner ingen. :S En utgang der kabelen er svart En utgang der kabelen er grå En utgang der kabelen er lilla Spilleren i seg selv virker helt ok, og derfor ser jeg ikke noe poeng i å bytte, enda i alle fall. fant faktisk en tråd om det her, http://bilforumet.net/showthread.php?mode=hybrid&t=63942 mvh, Dan Siter Du har lest Dan sin mening. Lev med det! Mitt Citroen prosjekt "Of all the things I've lost I miss my mind the most" - Ozzy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 grå = front svart = rear lilla = non fader håpløs er du :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Illuminati Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 tusen takk!:thumb Siter Du har lest Dan sin mening. Lev med det! Mitt Citroen prosjekt "Of all the things I've lost I miss my mind the most" - Ozzy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg