Gå til innhold

S: 52mm2 Strømkabel

Ranger emnet


KriegHeim

Anbefalte innlegg

Har en strømkabel som jeg ikke trenger lengre, så noen kan få overta den om de vil/har penger :D

 

Det er en slik kabel :

( NB: Kabelen er tykkere enn dette, dette bildet er av 20mm2 kabelen )

 

4A1.jpg

 

Den er delt opp i flere lenger, det skal være totalt litt over 10 meter, men jeg kan stikke i garasjen å ta nøyaktige mål om noen trenger det.

 

I tillegg følger det med 1 stk 200A automatsikring, og 2 stk 0 awg splittblokker fra stinger!

 

Nypris på dette var 1800kr

 

Bud mottas her i tråden eller på PM

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det litt mer informasjon om kabelen :

 

OD: 16.5mm

Conductor: Tinned (Material of High Purity)

Inulations: Inner Sleeve, Nonpoison PVC

Application: Power Cable 0gauge (4,256 Strands)

 

hele 4256 fortinnede tråder

 

Så dette er en kvalitetskabel!

 

Høyeste bud ligger på 800kr akkurat nå!

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det skal du selvfølgelig få om du venter til imorgen, lyset har gått i garasjen, så det blir litt mørkt å måle opp nå :rolleyes: men skal ordne det etter jobb imorgen! :D

Tøft:D

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vist noen lengder vis det er mulig:)

 

Da har jeg målt.

 

Kabel 1 : 30 Cm ( fra batteri til sikring )

Kabel 2 : 660cm ( fra sikring og til bagasjerom )

Kabel 3 : 100cm

kabel 4 : 230 cm

 

Og da havner vi på rundt 10 meter

 

Den må dog nevnes at isolasjonen på den lengste på enkelte steder har blitt gul. Altså sjokk gul.. Hvorfor har jeg ikke noe god forklaring på, men har iallefall ikke hatt noen problemer med kabelen.

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg målt.

 

Kabel 1 : 30 Cm ( fra batteri til sikring )

Kabel 2 : 660cm ( fra sikring og til bagasjerom )

Kabel 3 : 100cm

kabel 4 : 230 cm

 

Og da havner vi på rundt 10 meter

 

Den må dog nevnes at isolasjonen på den lengste på enkelte steder har blitt gul. Altså sjokk gul.. Hvorfor har jeg ikke noe god forklaring på, men har iallefall ikke hatt noen problemer med kabelen.

Stemmer stemmer... 660cm den lengste... Da må jeg til og måle litt i bilen da for og se om det er langt nok! Gir deg beskjed jeg vis det er langt nok!! Håper da indelig det:D

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer stemmer... 660cm den lengste... Da må jeg til og måle litt i bilen da for og se om det er langt nok! Gir deg beskjed jeg vis det er langt nok!! Håper da indelig det:D

 

Altså fra batteriet ditt og helt bak blir det jo totalt 7 meter, det skal være nok for temmelig store biler. Men bare mål ivei du :)

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår