Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ja, er jo forsåvidt sant det.. Vet om en 18åring i Fetsund som er fornøyd hvertfall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hadde folk klart å kose seg med ølen sin så, men det er det svært få folk under 25 som kan. hehe, sofagrisen?? Tror ikke mange var plaget av fyll på dette meetet, og denne kvelden var som andre sier her en SKIKKELIG ålreit kveld. Så når blir neste gang? Noen som vet? Kongsberg? Mange som skal dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg hadde det 110% 29.april... Gleder meg bare til neste treff... Da også med pils, så dere får ta meg når jeg er der. Ikke syt så jævlig dagene etter.... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg hadde det 110% 29.april... Gleder meg bare til neste treff... Da også med pils, så dere får ta meg når jeg er der. Ikke syt så jævlig dagene etter.... Virker som om det er en naturlov som ikke kan endres. Gammle folk som står langs veien og nistirrer på deg var en gang en av de syterne, helt sant:) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Virker som om det er en naturlov som ikke kan endres.Gammle folk som står langs veien og nistirrer på deg var en gang en av de syterne, helt sant:) Godt sagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkiZ Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Så det var en del som filma i kolonna på vei innover. Noen som hadde giddi og redigert og få slengt dem ut?? :) Hehe... Hvis det er noen som har bilder, eller film av bilen min kjørandes så sier jeg ja takk på forhånd :) Siter -- 1992 Honda Civic HB VTi Golden -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Virker som om det er en naturlov som ikke kan endres.Gammle folk som står langs veien og nistirrer på deg var en gang en av de syterne, helt sant:) De som hytter med nevene mener du?? Trodde de bare heia på meg :driving :thumb Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokjell Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Gleder meg jeg å guffen. Jeg skal heller ikke være sjåfør Siter 1997 Carina stv 1996 Corolla Ginza 1984 Land Cruiser 1984 Starlet bakhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Fordi jeg drakk av den kanskje... haha sjenialt egon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg