Prebendju Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 skjedd litt igjen. har bytta verksted så skjedd lite i det siste og.. hehe men lite er bedre en ingen ting. står på egene hjul men den er jo 2meter høy da. ser ut som en 4x4 blir nok fram med vinkelsliper når motorn og alt er på plass. utrolig møkkete og understell bestående av bilstein clubsport foran og bak. lesjeforsj senkesett blåe polyforinger og nylakkert(pulverlakkert) forstilling trur det skulle bli krem understell. hehe Gasserne får seg en overhaling etterhvert. grenrør er handlet inn, justerbare kamdrev, overhalingsett og div. Gjenstår plåtarbeid i motorrommmet, Noe jeg gruer meg til. også reiser jeg ut i militæret i januar så da skjer det nok ikke no herifra før om 1 år igjen. ble et langtidsprosjekt det her.. hehe bilde av et annet prosjekt som står i kjellern også. :yummy: Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 drit i å dra i militæret! vil se mer av dette! Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Last update føre forsen. sånn nå er den snart ferdig montert. ble ikke no lakk før jeg reiste ut i forsen men den klarer seg vel med grunding. blir stående sånn nå i 1år tenker jeg :( gleder meg til og komme hjem og få igang bil og bruke den igjen. har hvert hardt savnet i det siste må jeg si.. :( mimrebilder fra sol og varme dager :) sånn vi liker det vell?? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Lat som om du er tunghørt og redd for våpen! Funket for flere jeg kjenner! De kom hjem etter 3 uker! Men for en utrolig fin bil dette er.. Den har ligget høgt på ønskelisten min lenge :) All respekt til deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 mangler bare mootor girkasse og mellomaksel nå da :P Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Good you are back! Blir bra detta, skal følge med her framover:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Konge! du er i gang igjen...da er det bare å fortsette med oppdateringer ;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Lurte fælt på om du hadde kjøpt deg bmw, blitt homo eller noe sånt. Men dæven nå har slasken kommet ut av dvale... Hva består maskinisten av nå a preben? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 har 16v`n liggende i garasjen. komplett trenger bare og skru den i sammens. hehe trur den skulle være temmelig komplett nå. tar nok en stund til før det blir noe motor i den. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superrobb Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 legg ut nye bilder , tregis, nå er det jo motor i igjen :) Siter OPEL <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Dette var gromt =) Pen bil!! Liker motoroppskriften =) Stå på!! Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 (endret) ikke stort til motor men. usel 230A hehe men går vel gjennom euok med det :) ;) ser bra ut håper det funker :) drømme drømme. hele 3 år siden ca :O noen som syns jeg skal hive på en gruppe a vinge? carbon eller grønnlakkert? Endret Februar 9, 2010 av Prebendju Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 noen som syns jeg skal hive på en gruppe a vinge? carbon eller grønnlakkert? Evt i sort ? Men den er veldig clean uten og, kan slå begge veier tror jeg =) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Blir så konge dette her...tror bilen din hadde kledd ei mattsort / sort silkematt vinge siden du har sorte lister og fangere :) Ellers er det bare å pøse på med bilder! ;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 herre min hatt, den var vakker! Gromt med weber-drift også! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg