DiNGo Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Synd, men disse har også feil innpress på min Opel Manta B :( Meget fine og tøffe felger! OZ kvalitet. Alle dekk er 215 / 40 / 16 og er meget gode. De fremme er som splitter nye. Felgene har noen små-merker, men ikke noe av betydning. Jeg trenger virkelig noen felger til min Manta B som PASSER. Er ganske lei av å ha felger som ikke passer på. Vil ikke bruke spacere... Så må vel ha et innpress som er ET30 - 35 ellerno. Helst alufelger med kant som KLER Manta B GSi :) Vil tro dette settet har en verdi på 3-4000 kr Byttes helst 50-50.. Vil ha mulighet til å teste de nye felgene. De bak satt som en drøm.. men ikke foran :( og ja.. bilen må senkes.. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zombiedick Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hvilken innpress er det på dine felger og hvor holder du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Tror det stod ET35 på de. Jeg bor i Arendal. Men skal sjekke det for sikkert åssen innpress det er. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 jeg har noen 7,5x16 et 40 veit ikke om de passer jeg... med kant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 har 9x16" ET 15 Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 E-tanbe har det beste byttet hittil ettersom de hvite med stoor kant trakk seg. Men må bare finne ut om de passer med innpresset. Noen flere som vil bytte? Må ha kant.. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoKkY Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 E-tanbe har det beste byttet hittil ettersom de hvite med stoor kant trakk seg. Men må bare finne ut om de passer med innpresset. Noen flere som vil bytte? Må ha kant.. har noen strøkne MIM felger.. 15" 4*100 med 205/50 Eagle Ventura dekk.. hvis det er av interesse.. er jo kant felg det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 MiM felgene er nå beste bud :) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg