Gå til innhold

Kjørte på rådyr :(

Ranger emnet

Mazda 323f

Anbefalte innlegg

Dama mi var så uheldig og kjøre på et rådyr igår, bilen bre ganske bra slått inn foran og trenger en hel del nye deler som fanger, lykter osv... Jeg har bare delkasko og regner med forsikringen ikke gjelder dette?

Politimannen presterte å bruke 5 skudd på å avlive dyret, skjøt 4 skudd i kroppen og fant ut at hodet kanskje var bedre til slutt... Rådyret lå jo bare å vrei seg i 20 minutter før dem kom også... Men men!

Noen som vet om noen delebiler?

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aahh, kjipt det der ass.. holdt faen meg på å kjøre på en i går selv, på åssia. og så ei katt rett etterpå, og deretter ei rotte. dyrisk kveld!

finnes vel et par av disse på høgger'n vel? prøv kongsberg, eller tønsberg, der har de masssse biler

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi var så uheldig og kjøre på et rådyr igår, bilen bre ganske bra slått inn foran og trenger en hel del nye deler som fanger, lykter osv... Jeg har bare delkasko og regner med forsikringen ikke gjelder dette?

Politimannen presterte å bruke 5 skudd på å avlive dyret, skjøt 4 skudd i kroppen og fant ut at hodet kanskje var bedre til slutt... Rådyret lå jo bare å vrei seg i 20 minutter før dem kom også... Men men!

Noen som vet om noen delebiler?

Du får lære dama di å avlive dyret selv da. Det er det jekken skal brukes til vet du. fatality

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lære dama di å avlive dyret selv da. Det er det jekken skal brukes til vet du. fatality

Hehe trur ikke hun klarte det da, nei er lite av disse bilene på huggeren uten kollisjonskader i front, helvete!

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg Kjenner en som kjørte over 4 rådyr jeg i en smekk med 240. 1 av dem stakk av, 2 av dem døde og den siste tok den lokale bonden med slegga. Off topic, men komisk historie. 240 trengte bare å skifte høyre forskjerm.

1983 volvo 240, b23e SOLGT

1989 volvo 740 tic SOLGT

1994 volvo 850 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider