Mazda 323f Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Dama mi var så uheldig og kjøre på et rådyr igår, bilen bre ganske bra slått inn foran og trenger en hel del nye deler som fanger, lykter osv... Jeg har bare delkasko og regner med forsikringen ikke gjelder dette? Politimannen presterte å bruke 5 skudd på å avlive dyret, skjøt 4 skudd i kroppen og fant ut at hodet kanskje var bedre til slutt... Rådyret lå jo bare å vrei seg i 20 minutter før dem kom også... Men men! Noen som vet om noen delebiler? Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Anmeld purkejæveln for dyreplageri! Synd med bilen da, håper fruen kom fra det uten varige men! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastra Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Du får desverre ikke igjen noe penger med delkasko, det fant jeg ut. Man trenger full kasko og da hadde man ikke trengt betale egenandel engang eller å miste bonus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Samme fant jeg ut, må lete etter delebil nå ass... helvete!!!!! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 aahh, kjipt det der ass.. holdt faen meg på å kjøre på en i går selv, på åssia. og så ei katt rett etterpå, og deretter ei rotte. dyrisk kveld! finnes vel et par av disse på høgger'n vel? prøv kongsberg, eller tønsberg, der har de masssse biler Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Dama mi var så uheldig og kjøre på et rådyr igår, bilen bre ganske bra slått inn foran og trenger en hel del nye deler som fanger, lykter osv... Jeg har bare delkasko og regner med forsikringen ikke gjelder dette? Politimannen presterte å bruke 5 skudd på å avlive dyret, skjøt 4 skudd i kroppen og fant ut at hodet kanskje var bedre til slutt... Rådyret lå jo bare å vrei seg i 20 minutter før dem kom også... Men men! Noen som vet om noen delebiler? Du får lære dama di å avlive dyret selv da. Det er det jekken skal brukes til vet du. fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Du får lære dama di å avlive dyret selv da. Det er det jekken skal brukes til vet du. fatality Hehe trur ikke hun klarte det da, nei er lite av disse bilene på huggeren uten kollisjonskader i front, helvete! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulsk Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 jeg Kjenner en som kjørte over 4 rådyr jeg i en smekk med 240. 1 av dem stakk av, 2 av dem døde og den siste tok den lokale bonden med slegga. Off topic, men komisk historie. 240 trengte bare å skifte høyre forskjerm. Siter 1983 volvo 240, b23e SOLGT 1989 volvo 740 tic SOLGT 1994 volvo 850 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Finnes mange historier der 240 er innblandet. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Enda en mirakuløs tvåførr.. Kan ikke se at det har med topic å gjøre men.. Sjekk http://www.dataophug.dk/menuSprog/Index.asp?Lang=Dansk om du ikke finner noe i Norge davel:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg