avantgarde Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Dere som vurderer en morsom GTI-bil, bør se på denne. Prisen er fin - bilen er fin. Dette er utrolig mye morro for kr 45 000,- :D Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Tusen takk for det :) Selger den kun fordi det er for mange biler i gården og jeg har en annen Nissan som krever mer oppmerksomhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Et par bilder til... Her er hjulene den blir levert med (OZ Racing Hydra): 4" japsepotte med grom lyd: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hei igjen! Ser at bilen enda ikke er solgt. Satt å tenkte litt på den vibrasjonen, er den ubehaglig å kjøre med? eller legger man ikke sånn veldig mye merke til det? Hadde vært kjekt å vite, hvis man plutselig skulle finne på å ta turen bort for å se:) Espen Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Interessen er stor så den blir nok borte etterhvert og jeg har heldigvis god tid. Kommer en del til uken for å titte. Ristingen merkes, men jeg synes ikke den er plagsom og har sjekket på verksted at det er greit å kjøre med. Har delenr og priser liggende på forstillingsdeler, i bilens lave pris (i forhold til tilsvarende på markedet) er det tatt høyde for de små feilene som er på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Du skal ha for utrolig raske svar! Hva vil prisen eventuelt bli for å bytte forstilling da? Har ikke noe problem med prisen når det gjelder feilene! Espen Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ville bare forklare litt av bakgrunnen til prisingen ;) Med forstilling er det aldri godt å vite, men på verkstedet mente de at det holdt med å bytte drivleddene og evt. mansjett og noen foringer. Har funnet dette til ca. 5000 hos et firma, dette er ca. 60% rimeligere enn hos Nissan. Verkstedjobben kommer i tillegg og der kan det lønne seg å ha kontakter, kan være behjelpelig med å formidle dette :) Selv har jeg byttet en travers og noen foringer og tatt firehjulskontroll på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg