Tore Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hallo. jeg kjøpte meg en sierra igjen da. i går. å bare jeg bruker clutshen litt så lukter d svidd å jævlig. spess hvis jeg slipper den forsiktig ut. er d clutshen som er dårlig? å eventuelt om det er dyrt for ny å vanskelig å bytte? noen som har peilig? Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 ny cluch til ford sierra er ikke spesielt dyrt... ca 3000 kroner + jobben da men cluchen skifter du selv hjemme. eller på en bensinstasjon med brønn Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ask4more Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 1500 kosta clutchen til sierran min...kjøpt på ford. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 ny cluch til ford sierra er ikke spesielt dyrt... ca 3000 kroner + jobben da men cluchen skifter du selv hjemme. eller på en bensinstasjon med brønn OMG hvor kjøper DU clutch da? har sett clutcher som er sterkere en vanlig til under denn prisen der!! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 ny 4 pad "sinter" koster jo 1800 på christoffersen å bekken da.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 ny cluch til ford sierra er ikke spesielt dyrt... ca 3000 kroner + jobben da men cluchen skifter du selv hjemme. eller på en bensinstasjon med brønn Får clutch til 1000lappen da, husker ikke hvor, men 3000,- da har du blitt svindla, skifte clutch på sierra 0hc er fort gjort, kun ut med mellomakselen, av med starter, løsne klutchus og travers, og ta ut, må av med spak og, 3 skruer, og seff speedo og ryggelysledning. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 BTW, start op i 4. gir så ser du om clutchen er dårlig, merkes fort da, prøvd å dra pedalen opp? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 3000 med arbeid da.... viss du ikke gidder å bytte den selv... tar noen få timer å gjøre det selv så er jo verdt å spare de gjenværende 2000:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg