Nitros Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Trenger blinklys til framfangern. er sprekker i glassene. Er det bare de orginale som passer til corrado? VW skal ha 700kr stk for disse. virket litt mye. Hvis noen av dere har til salgs så rop ut! Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Nitros skrev: Trenger blinklys til framfangern. er sprekker i glassene. Er det bare de orginale som passer til corrado? VW skal ha 700kr stk for disse. virket litt mye. Hvis noen av dere har til salgs så rop ut! Meget mulig jeg har, skal sjekke opp og sender PM om det er brukende. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 De hadde stekk de jeg hadde også, men de var veldig små. Syntes nesten ikke, de er gratis om du ønsker de. Hadde et tåkelys som var helt om du trenger. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 takk:D, men har egentli ikke bruk for noen med sprekker i. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_g60_ Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 jeg har lykter til deg... Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 you got pm Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Noen Særiøse som har? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Nitros skrev: Noen Særiøse som har? Særiøse? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Har ventet og ventet og ventet på lyktene fra corrado_g60_ og ser ikke ut til at jeg får de... såehh... like før jeg kjøper nye fra VW hvis ikke noen av dere har. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg har noen relativt fine. byttes i grøftlys?doh -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 må nesten ha grøftelysene. pris tenker du på da? skal i en 91 fanger. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg