jseleniu Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Jeg har en V70 T5 2001 m/manuelt gear, som har rundet 120000km nå. Har i det siste begynt å kikke på ny bil, og lurer litt på om jeg skal gå for en V70 D5 185HK m/automat. Lurer da veldig på hvordan ytelsen på denne er sammenligenet med T5 modellen jeg kjører til daglig. Når jeg ser på akselerasjon 0-100, så er jo min på ca. 7 sekunder, mens D5 m/automat bruker over 10. Vet jo at disel biler er "trege" i starten, og det hadde vært artig å sett noen tall for f.eks akselerasjon 80-120 eller 60-100, slik at jeg har ett bedre sammenligningsgrunnlag. Prøver jo samtidig å overbevise meg selv, om at jeg bør vente ett år til med å bytte bil, men det er ikke lett... Derfor lurer jeg på om noen har noe negativ å si om bilen jeg vurderer og kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhutti Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 http://www.volvospy.com/frameset.php?bn=volvospy_newv70c70 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Har veldig gode erfraringer med D5'en, og har ikke noe problemer med å anbefale den.. nå har jeg riktignok erfaring med 163hk D5 og ikke den oppgraderte versjonen.. Men å krysse av for AWD i tillegg er ikke å forakte! ;) Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg