Gå til innhold

Deler til rocco?

Ranger emnet


FireBlade

Anbefalte innlegg

må høre meg litt rundt sjø,vurderer sterkt og kjøpe nå,må selge Preluden først bare.

 

Bytter ut gullet for en Rocco ja :) Kjempe bra :thumb

 

Flere i Trøndelag med rocco, stille på treff sammen? haha blah

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hadde Vw før og var fornøyd da,så hvorfor ikke,så jo bilen din på tv hær en dag og så da fikk jeg lyst på en selv..streetmeet vi 2 da eller?:p

 

 

Nå så jævli å da :D

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka betale du i forsikring da?æ e 19 og fikk ett tilbud på 10 000kr på mæ sjøl på Rocco'n

 

Fikk tilbud om 9.500(?) med helkasko, og 3500,- med delkasko, men dette er på mutter'n, med 50% bonus og 30% personal rabatt (hos if):eek: ... GTX modellen er en del dyrere å forsikre enn vanlig GTi/GT/GL...

 

hvordan er "akustikken" i bilen da?blir det fin lyd fra annlegget osv?i golf 2 slo jo biltema 6*9 bra jo:p..og ikke minst,hvordan er den og kjøre?komfort og kjøre egenskaper jeg tenker på selvsagt..

 

Alt høres bra ut i en Rocco :) har RF høytalere og en aktiv sub fra Sony og det funker som bare faan.. :D

 

Veldig gode kjøreegenskaper synes jeg, er jo sportsbil, ligger klistret til veien i svingene, og veldig god aks og sånt :) liten og lett, men stabil på vinterføre for det. kjørte med piggfritt i vinter på værsteplassen i trondheim og funka helt greit :)

 

eneste er at uten servo, så brekker du nesten arma når du skal lukeparkere :op

så servo er en fordel på disse bilene, enda den er lett....

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe servo er en fordel ja,va og så på en Rocco i dag etter lånke treffet,fy og fy det er en pen bil!!Gt 2 men det funker sikkert,115hk+kn filter og svart uten rust!

 

kjørecomputer osv,..trur det er servo og..91mod

 

Så foresten Rocco'n din på lånke i dag og(så deg og)ikke vanskelig og kjenne igjen deg altså...eneste jenta med rastafletter(som jeg så ihvertfall)

pen bil,synd jeg ikke fikk hilst på deg.

 

Ska snakke mere med forsikrings selskapet snart jeg,skal prøve og sette den på meg selv,(20%) blir dyrt men verdt det i lengden..

FireBlade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe servo er en fordel ja,va og så på en Rocco i dag etter lånke treffet,fy og fy det er en pen bil!!Gt 2 men det funker sikkert,115hk+kn filter og svart uten rust!

 

kjørecomputer osv,..trur det er servo og..91mod

 

Så foresten Rocco'n din på lånke i dag og(så deg og)ikke vanskelig og kjenne igjen deg altså...eneste jenta med rastafletter(som jeg så ihvertfall)

pen bil,synd jeg ikke fikk hilst på deg.

 

Ska snakke mere med forsikrings selskapet snart jeg,skal prøve og sette den på meg selv,(20%) blir dyrt men verdt det i lengden..

 

Den svarte i på orkanger ja? hehe, sikkla litt på den shøl æ blah men altså GT2 ? hva vil d si? fortsatt GTi motor 1,8 8v regner jeg med, men vet egentlig ikke helt forskjell på GL/GT/GTX ect. modellene på Scirocco jeg da men...

 

Nei, ikke så vanskelig å kjenne meg igjen nei :rolleyes: , derfor jeg rekna med at flere skulle hilse, men nei da :(

 

Rocco gutten fikk ikke vist seg fram i dag, men det er da altids flere treff:D

 

I'll be back :D

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår