candyman Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø......... De der er nok ifra en X-files episode:D Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ jaha, er dette falskt også da mener dere? :rolleyes: Det så ganske ekte ut, med tanke på at det var pol`ti og allting der.. Tror eg må slutte å utale meg om ting eg ikkje vet:rolleyes: :usuck: Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Jeg syns det var lite blod å se:rolleyes: hvis man krasjer så hardt i et tre burde det ligge like mange kropsdeler som bildeler.. tenk på stakkaren som kjørte :( Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg