RS2 Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Denne gangen går det til gutta på Porsche delelageret hos Autozentrum på økern i Oslo. Gutta visser innsats vilje og kan noe om disse bilene. Jeg har alltid fått første klasses service der :) Så disse kan jeg anbefale til dere andre som kjører RS2 Møller liker ikke disse bilene. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by RS2 Denne gangen går det til gutta på Porsche delelageret hos Autozentrum på økern i Oslo. Gutta visser innsats vilje og kan noe om disse bilene. Jeg har alltid fått første klasses service der :) Så disse kan jeg anbefale til dere andre som kjører RS2 Møller liker ikke disse bilene. Møller ekke kjent for å være service innstilt...! de bare selger biler....:rolleyes: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg