sniper^ Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Har en 86 VW golf 1.6 som jeg må ordne noen ting på. og den ene tingen er bakbremsene. Desverre glemte jeg å sjekke hvordan diverse fjærer satt før jeg demonterte på begge sider. Er det noen som har en tegning for hvordan jeg skal montere bremseskoene og fjærene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hehe...en tips kan jo være å ta en side om gangen. men se her ka vi ordner: Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sniper^ Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Tusen takk:) det er en metalldel på ca 3-4 cm som jeg ikke skjønner hvor skal. Virker som det er et spor der den passer inn på de gammle bremseskoene. Men på biltema-skoene mine så er sporet på skoene litt mindre:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg