kleiven Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Jeg skjekket serienr på bremseklosser til min gtd på mekonomen, å så skjekket jeg nr på klosser til gti, å da får jeg opp samma nr. Stemmer det? skjekket på vanli cl\diesel å de der,men da var det ett anna nr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Har du ventilerte skiver foran så har du samme bremseklosser som gti foran. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Har ikke ventilerte,men passer kanskje klossene likvel da? eller? ikke veit jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Klossene passer, men gti klossene er tynnere pga av ventilerte skiver er 20mm tykke, uventilerte er 12mm. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 men da stemmer det att klosser fra gti passer på min gtd da? får da får jeg noen klosser som er til gti 16v gratis, men så var det en som nekta på att de passa,men ifølge serienr skal de passe. men han trodde ikke på det likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Så lenge de er fra en 16v før 89 så passer de. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg