Ongabonga Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Selger Viper felgene mine med dekk som kun er brukt en sesong. De har stått på en Volvo 360 hvis det har noen betydning. Litt småriper, men ikke noe stort, kom med bud! PS: Glemte dim 195x50R15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobrikk Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hva er ET Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Fine fine, pris\et\senterhullet hadde vært kjekt å få vite! =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 ET har jeg ikke peiling på, hvordan finner jeg ut det? Pris, ja hva er passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Tipper det står noe om ET direkte på felgene, senterhull størrelsen er det muligens værre med, men jeg frykter det er veldig lite hull på Volvoen din Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Er det slike ringer inni felgen? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Det står ET 3 5 Hullet er 5cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Er det noen her på forumet som har peiling og vet om det hvite inni der er ring eller om det er en fast del av felgen? Du er flink til å fikse ting ongabonga, det skal du ha ;) bra jobba Er redd Golf II må ha et hull som er 57,1 mm stort.. Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Jeg trodde faktisk felgene passet på golf, kjøpte nemlig nye piggdekk på golf-stålfelg. Kan måle hvor stor hullet er på de også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 De ringene er til å ta ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Aha nå så det jo faktisk ut som om det var 57,1 hull! :) stemmer det? Du som så det i virkeligheteN? :P Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Virker som det er 6,2cm. Mulig det finnes noen andre typer ringer som gjør at de passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS_COS Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 har du tenkt sånn ca i pris??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Jeg veit ikke helt hva som er brukbar pris jeg... 3000,-? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugland Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Felgene passer helt sikkert på golf II. De ringene er bare der for å lettere få sentrert felgen, men du må ikke ha dem. Felgene blir sentrert når du strammer til boltene. MVH Steffen Siter 76' Opel Ascona B 89' Opel Omega A 94' Opel Omega B 96' Volvo 940LT http://opelgutta.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg