PerryZaphire Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 bekjent av meg har en pioneer som kosta 4000kr for 1 år siden (skriver hvilken modell senere) her er forklaringen fra han : skulle sette i den andre spilleren min her om dagen. da sa det bang! begynte å ryke av den. sikringa røyk. satt i ny. smalt igjen. ledningene er kobla riktig. vist den klarer å stå på så går det ikke ann å slå den på. går kun ann å ta ut cd,en hjelp! Hva har skjedd og kan den repareres? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 :) skulle tro at utgangs ic har tatt kvelden, men da ville ikke cd driverket fungert heller... hhmm... servor eller spennings regulatorer en mulighet... send PM når du vet modellen. Kan nok repareres men spørs på hva det er.:shake Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 flott... skal sende PM jeg så fort jeg har nr :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg