chr1z Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Aa, bilen min er litt lei igjen. Trodde jeg hadde fått fiksa det da jeg skiftet bensinpumpa och den gikk ganske greit en stund. Men så skjer det igjen. Bilen har "fuska" litt, dvs at når en ligger i 90 på 5te gir så bare dævver den helt, turtallet synker med gassen i bånn, oljelampa blinker. Slik synker farta helt til du får girt i 1te og etter en liten stund så virker det igjen. Slik fusking har skjedd et par ganger, er vel nesten som om bilen dør, men den har også bare stoppa helt for så å la seg starte igjen etter en stund. Ettersom det har skjedd innimellom er det vanskelig å sette fingeren på noe, for den går jo "som regel greit":D Men igår så døde bilen helt, og da fikk jeg ikke liv i den igjen heller, så måtte taue den hjem, gikk på starteren, men vil liksom ikke "starte"....(har ikke prøvd nå heller) Den dævva engang før også, så trodde det var bensinpumpa..men virker som om det er mer feil Det er nok olje på den, det som er skiftet er termostat,bensinpumpe,bensinfilter, fordelerlokk, pluggledninger,rotor++ Men nå blir jeg gærn! Noen som har vært borti symptomer. Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hva var det du gjorde først når du trodde du hadde fått fikset den? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Høres jo ut som en "periodisk" feil egentlig :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hva var det du gjorde først når du trodde du hadde fått fikset den? Skiftet bensinpumpa! hehe.. fordi den ville ikke starte, og tror den kun startet med startgass.. aja.. bytte ut hele motoren kanskje:P hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg