Autotune Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Takk for støtten AudiV6cab. Bilen er grei den med tanke på at den har kosta meg 30.000,- Kjekt å være oppretter/lakkerer. Vi sees vel på ACR? Så bilen din der i fjor, og det er bare å bøye seg i støvet... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Takk for støtten AudiV6cab.Bilen er grei den med tanke på at den har kosta meg 30.000,- Kjekt å være oppretter/lakkerer. Vi sees vel på ACR? Så bilen din der i fjor, og det er bare å bøye seg i støvet... ikke sant :) 30 lapper er go pris :) Der sees vi, blir ikke ferdig med vår Golf så blir nok Audi nedover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solheim Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Ny i gamet, men når er det treff på ACR...? Klart jeg skal opp å se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 http://www.sommertreff.no Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Fin bil! ArraKiss er en bra kar... Kan stole på han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Har stolt på han i 1 mnd nå, så får se i morgen om det stemmer. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg