tovepia Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Har en forferdelig grusom greie av en radio/kassett/cd i min neon,som jeg har lyst til å skifte ut!Noen som har gjort dette?Det er jo ikke bare å rive det ut og sette inn en `vanlig` bilstereo,da dette er mye større. Noen som kan hjelpe meg eller har noen gode råd? Dette er det eneste som irriterer snart livet av meg når det gjelder bilen,at det går ant å lage noe sånt! :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hatt neon jeg. ny spiller passet rett inn, men var en 95 modell da. din er kansje nyere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hmm. ser du har en 97 modell. skal være likt det! plukket ut den gamle og smatt inn en ny ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Anita Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Har en neon 97 mod selv... Har byttet spiller i den flere ganger.. IKKE no problem!!! Det er bare å "modde" litt om den ikke passer inn med en gang...happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teknikeren Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Sikkert et tregt spørsmål, men du har skiftet ramma som er rundt spillerene? det er den som følger med som skal brukes. Foresten er det 1 DIN eler 2 DIN (aka obbel din) i dashbordet? Siter V50 2.0D 2005 - Sølv Passat higline 1998, 1.8T - sort x Celica 1997,1,8 - sort x Passat 1998, 1,8 - hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 har ikke skifta ramma nei,men nå har jeg bestilt meg en pioneer stereo,og fikk med en sånn ramme som gjør at det skal passe. Vet ikke om det er 1 eller 2 din...:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 vell,det er en amerikansk type,type STOR,altså 2 DIN!orginal spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 ta den ut.. dra på et amcar verksted eller kanskje hvilket som helst verksted å kjøp en slik adapter.. (hullet blir mindre/euro) ikke dyre saken.. må muligens kjøpe adapter kabler og.. har du dette.. tar det deg maks 5min.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 har bestilt meg en pioneer spiller og en ramme,så det blir nok bra:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg