tovepia Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Har en forferdelig grusom greie av en radio/kassett/cd i min neon,som jeg har lyst til å skifte ut!Noen som har gjort dette?Det er jo ikke bare å rive det ut og sette inn en `vanlig` bilstereo,da dette er mye større. Noen som kan hjelpe meg eller har noen gode råd? Dette er det eneste som irriterer snart livet av meg når det gjelder bilen,at det går ant å lage noe sånt!:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 den skulle vell egentlig ikke stått her,sorry!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 kjøp/salg og vanlig bilstereo er like ;) jeg tror forresten det er et deksel du kan ha utenpå cd spillern til slike biler... som gjør den "større" på en måte , nok til å passe... Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 ja,jeg har søkt meg halvt ihjel på nettet nå,så det ser ut som eneste løsningen er dette dekselet. morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 kjøp deg dvd og skjerm da, i dobbel DIN størelse, trur den skulle passe ganske så bra, ebay er ett tips, der er det jo tusen av dem, både in-dash sånn ut og inn, og hele skjermen ute med cd input bak Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 ja,det kan jo være en løsning.Skal gå å se litt på det. Takk for rådet,er desverre ikke heelt inne på akkurat dette:wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 http://www.Neons.org - alt du trenger å vite om neon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 kjør på med skjerm, det er fett da, billig fra ebay oxo Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hmm. i min neon var det 1DIN hull. ut med den gamle og inn med ny ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 du har de med amerikansk cd spiller vet du, der er det dobbel DIN Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovepia Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 vell,ikke vet jeg om det dobbel eller enkel DiN,men det ercd veksler baki,kassett spiller og radio.Har uansett bestilt meg en piooner spiller og ett slikt deksel,så det har ordnet seg.blir uansett mye bedre enn det gamle.Var og kikket litt på tv skjermer og sånt,hadde vært kult,men det får bli neste gang:)holder på å style opp bilen og det koster jo litt det å..Takk for hjelpa dere:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg