kimoajajaj Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Det framste motorfeste på 16V`n min er fucka, dette. Jeg satt i bilen med brekk på og slapp ut clutch mens den stod i første gir, ganske brått. Kompis stod foran og kjika på motoren, det forreste motorfeste har per dags dato ingen funskjon tror jeg. Virker som at det har delt seg! Motoren løftet seg en god del foran. Er jævlig ekkelt og kjøre bilen slik, la oss si at jeg ligger i 2 giret og kjører i 20km/h, og bilen treffer en dump slik at foten min får en liten bevegelse, (trår på gassen), så blir det helt jævlig, motoren liksom vrir seg tror jeg:) Når man kjører i fart så e det ikke så merkbart, men hvis man ikke har gasspådrag, og så gir gass, så kommer liksom motoren på etterskudd liksom, pga at den først liksom må snu seg for å komme i inngrep. Jeg vet jo at det fremste festet er gåent, men vil problemet bli borte når jeg skifter dette? Hva med de andre festene? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Ta å skift det så fort som mulig du =) er ikke mye jobb heller. å festet koster vel mellom5-700 på vag forhandleren ellerno *hakkesnurring på pris* hehe. Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg