ibanez Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Heisann! Fant ikke noen annen tråd om dette, så jeg lagde en selv. Tingen er at oppi høyre hjørne på forumet står det "Private meldinger: 1" f.eks, i ganske liten skrift. Det er ikke alltid jeg legger merke til det med en gang, og det kan ta litt tid før jeg ser den. Så jeg tenkte at det må jo være lettere å få opp et varsel i form av kanskje en pop-up som kommer opp, eller at det kommer et varsel i forum-vinduet, som er ganske fremhevet, under reklamen som er mellom tråden og menyen om dere skjønner? Bare et forslag. mvh ibanez mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Kontrollpanel -> endre valgmuligheter -> kryss av for det du liker best :) Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Wehey, det visste jeg ikke. Takker mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Bare hyggeligt :) Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg