AudiDefender Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 dette er ikke den bilen som går på Alvdal... :) den som går på Alvdal har en litt annen grill... Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Det er definitivt det kuleste stylingsettet jeg har sett på en A4! Kunne godt spart seg for vingen, men utenom den var det kongebil! Har sett den før, men den er like rå enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Kan noen servere meg et bilde av bilen... Har ikke så god båndbredde, så jeg gidder ikke å sitte å vente på 16 mb... Viss det er den bilen til seidl tuning så veit jeg hvordan den ser ut, men hadde vært fint med noen andre bilder enn de som kommer av seidl selv! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Seidl skal nå selge avant utgaven av denne bilen....Denne bilen er nesten enda verre for de som ikke likte den andre. Bilen hører jeg rykter om at skal selges i bergen og denne har en 1.8t med i overkant av 200 gamp. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Avanten er jo driiiitfin :) Den er jo langt i fra så overstyla som sedanversjonen. Avanten ser jo ut som den har et vanlig rieger rs4kit :) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=296158 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Selvfølgelig er ikke denne like overgjort som sedanen. Det er en større helhet på avanten. Bilen er jo en verre versting med tanke på utseende og motor. For all del, bilen er fin den, men jeg synes den var litt i det meste laget. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Smaken er som baken.. Delt i to ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Stasjonsvågna er STIIIIL, den jævla extreme saken ser faen ikke ut som delene hører til... mere som at en unge har gått berserk på en styling sjappe og limt på alt han kom over... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by villejan Seidl skal nå selge avant utgaven av denne bilen....Denne bilen er nesten enda verre for de som ikke likte den andre. Bilen hører jeg rykter om at skal selges i bergen og denne har en 1.8t med i overkant av 200 gamp. wow.. hele 200gamp? :=) det er extreeeeme det gitt.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg