al3x Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 I det siste har bilen min oppført seg litt merkelig. Hvis jeg trykker inn gassen så mister jeg all effekt når jeg passerer 3000rpm (sånn ca). Hadde montert på et GreenFilter (type kon), men har satt på orginalfilteret nå uten at det hjalp. Høres ut som at den bare suger masse luft uten at det skjer noe... :s Så, er det noen lure sjeler her inne som har noen idéer? Er en 1995 A4 1,6l Sjekka pluggene og de så helt greie ut, litt brune men ellers bra. Tenkte kanskje det var LMM som var gått? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladdrespeil Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 etter hva jeg har lest utallige poster om er greenfilter innsatt med olje? og olja fester seg på LMM og ødelegger den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 De er det ja. Synes bare det var så rart at LMM skulle blitt ødelagt pga. det nå, etter jeg har kjørt med GreenFilteret i over 6 måneder.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladdrespeil Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 det er vel bare logisk? om dette filteret er innsatt med olje så flyr det oljepartikkler i lufta som blir sugd igjennom. også sammler det deg opp over tid og tilsutt er det defekt vare. capiche? men for all del, det er kun en misstanke. kan godt være noe annet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Jes, jeg vet at sånne filtere kan ødlegge LMM ;) Men ja, jeg får dra innom Audi og be dem sjekke det for meg siden jeg ikke vet hvordan man finner ut om det er ødelagt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladdrespeil Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 ikke at jeg har peiling, fordi jeg vet ikke hvordan LMM blir ødelagt av det, men du kan jo ta et ohmmeter eller et multiemeter og se om det er kontakt gjennom LMM måleren. LMM er en dyr liten boks også, så du kan jo dra på fyllinga eller finne en brukt en for en liten slant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Får visst no pant/rabatt ved å levere inn den gamle. Men går nok an å få tak i en brukt, evt. få fiksa den jeg har. Går kanskje an å vaske det på en eller annen måte...(?) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladdrespeil Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 aner ikke jeg. men det er vel verdt et forsøk? men jeg skal ikke si sikkert at det er LMM som har tatt kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg