Dizz1 Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Morn! Leter etter Trimkam til GTI`n min.. Har noen noe forslag om hva som er best, og hvor jeg får kjøpt det? Mvh Meg Siter En babb om dagen er godt for magen! :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 ta deg et søk! finner flere av disse postene fra før av! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 schrick er i allefall et meget bra merke, de lager kammer til formel 1 biler, ellers har du piper cams kent cams autotech osv.. har i allefall hørt mye bra om schrick og kent. hør med ulfern her på forumet, han har en trimkam ment for 8v med hydrauliske løftere hvis jeg ikke tar helt feil. kjenner en som brukte schrick 288, med meget bra resultat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Er en annonse på kjøp og salg som om dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg