Gå til innhold

Golfen, Loppa: Stjålet og vraket i går natt!

Ranger emnet


laksen

Anbefalte innlegg

Min VW Golf Mk1 1,5 Automat (ligger en tråd om biler her på forumet) ble stjålet i går Jeg fant igjen bilen med tjuva i og det ble litt av en biljakt! Endte med at de totalvraket HELE bilen min MED fittipaldi 7x15 felgene og en sjelden krom polofanger! Jeg får ikke en dritt i erstatning fordi tjuvene er 14 år gamle og faren til han som kjørte og han andre som brøt opp bilen (de er tvillingbrødre) ikke har penger i det heletatt. Så her sitter jeg med loppa mi som er 100% ubrukelig. Alle gromdelene er smadret og jeg er blakk!

 

For en fantastisk helg! Bilder av bilen før og etter og lengre beskrivelse av biljakten kommer senere...

 

R.I.P my beloved Golf. My "Loppa". My Gamle Skolen.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg får ikke en dritt i erstatning fordi tjuvene er 14 år gamle og faren til han som kjørte og han andre som brøt opp bilen (de er tvillingbrødre) ikke har penger i det heletatt. Så her sitter jeg med loppa mi som er 100% ubrukelig. Alle gromdelene er smadret og jeg er blakk!

 

 

Hva mener du med at dem ikke har penger idet hele tatt?

 

Ta deg en prat med en advokat, sjekk opp muligheten for et erstatningssøksmål, uansett om dem har penger eller ikke.. Er du heldig får du kanskje sosialkontoret til å betale for dem:D

 

I verste fall; bank opp tvillingene og foreldrene dems:idea: :tannløs

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen.

 

Faren til de tvillingene som stjal bilen jobber kun svart. Han har rævva full av gryn, men på papir står det at han lever på fattiggrensen. Politiet sa at de var umulig å få noen erstatning fra han. Jeg har kun ansvarsforsikring, og det dekker vel ikke dette her.

 

Jeg har sett på bilen i dag og jeg tror kanskje det er håp for den. Panseret er bulka, skjerma er bulka, bærebrua er knekt på degge sider (om gulvet har fulgt med opp vet jeg ikke ennå), kromfangeren er bulka, frontplata er bulka, kanalene, eksosanlegget har detti av, alle demperne er gåene og fjærene er knekt.... Utover det er det sikkert masse småtteri. Den ble herja rundt med utpå et jorde, hoppa over fortauskanter (og da mener jeg hoppa!) og kjørt ned i grøfta med snuta først...

 

Donasjoner tas mot med glede! Jeg er så og si helt skrapet for penger og jeg MÅ ha en bil for å komme meg på jobb.

 

Takk for støtten.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og drivakslene er bøyd... Forstillinga ligger ca 20cm lenger bak og lenger opp :D

 

ps: På vei hjem i dag stoppet jeg på en bensinstasjon. Og gjett hva som stod ved siden av meg? En grøn VW Golf 1976 GLS med swallowtail! Tru på jeg fikk lyst på den!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det dekker der, så får jeg kun listeprisen for bilen igjen, og det er kanskje 5000,- og egenandeler er på like mye! Velkommen til Norge.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det a?

 

Går ikke ut med navn, men jeg oppfordere alle til å holde seg unna hele greia. De som gjorde det skal få betale og det er en sak mellom oss. Drit i alle ryktene som går, ingen av dem er sanne.

 

De det gjelder vet hvem de er og de vet at de får en salig regning i posten.

 

Men en ting: Kunne alle som leser dette holde øynene oppe for 1, 2 eller 3 Fiitipaldi 7x15 felger. Hvis noen har bilde av dem så please legg dem ut. 2 av felgene er styggt skadd (ubrukelige) og en er blitt skikkelig stygg. Så hvis noen vet om noen felger som ligger og slenger så kontakt meg.

 

På forhånd takk! Dere er gode å ha :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår