Baron Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Noen som har oversikt over feilkoder på automat gir kassa til en 960 3 liter. Hvordan , og hvilke koder man leser ut????? Kassa er en Aw 30-43 SERIØSE SVAR; NO BULL..... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 sendte deg en pm.. jeg har pdf med liste.. men nå går jeg på partey.. ps. girkassen er uttak nr.1. vanlige feil, er kjøremodusbryter, girspakeposisjonsbryter.. god helg... jeg er back i natt/i morgen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 sendte deg en pm.. jeg har pdf med liste..men nå går jeg på partey.. ps. girkassen er uttak nr.1. vanlige feil, er kjøremodusbryter, girspakeposisjonsbryter.. god helg... jeg er back i natt/i morgen. Send meg den pdf så snart du kan......bare greit å ha Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kryk Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Kodene finner du nederst på denne siden: http://www.volvoclub.org.uk/faq/TransmissionAutoAW30.html#OnBoardDiagnostiCodesforAW3040SeriesAutomaticTransmissions Siter 1991 960 3,0 sølvmetalikk 1976 242L B20 grønn *SOLGT* 1976 242L B230A blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Kodene finner du nederst på denne siden: http://www.volvoclub.org.uk/faq/TransmissionAutoAW30.html#OnBoardDiagnostiCodesforAW3040SeriesAutomaticTransmissions TAKKER:tannløs Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg