Böhser Onkäl Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hva mener du med familie album? Deleprogrammet til VAG, som vi ikke får lov å skrive navnet på inni internett. Spørsmålet om strupeventilene er like eller ei kan du lett finne svar på ved å henvende deg til den vennlige deleekspeditøren hos din lokale VW. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 oki..hehe.. har kompiser som har datan fulle av slike program, så det ordner seg nok ja! Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 er det disse du snakka om böhser , ventilene fra cab ?? http://cgi.ebay.de/GOLF-1-CABRIO-SCIROCCO-16V-REDUZIERVENTILE-BREMSE-HA_W0QQitemZ190004413007QQihZ009QQcategoryZ61810QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 vil dette kompletere min handleliste for skivebrems ombyggingen bak ?? http://cgi.ebay.de/Bremsanlage-VW-Golf-Sirocco-hinten-Scheibenbremsen_W0QQitemZ140005233979QQihZ004QQcategoryZ61971QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 vil dette kompletere min handleliste for skivebrems ombyggingen bak ?? http://cgi.ebay.de/Bremsanlage-VW-Golf-Sirocco-hinten-Scheibenbremsen_W0QQitemZ140005233979QQihZ004QQcategoryZ61971QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting såg greitt ut det, ser calipperene har 38mm stempel, mine har 36mm. vet ikke om det spiller noen rolle. regner med du har tenkt å sette på nye skiver, klosser, lager etc? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 ok, jeg vet ikke om det har noen betydning jeg herller.. får nesten høreo m noen andre vet det.. skiver og klosser blir nok nye , men hva mener du med lager, som i hjul lager ? dyrt ?? og hvordan skifter man disse ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 ok, jeg vet ikke om det har noen betydning jeg herller.. får nesten høreo m noen andre vet det.. skiver og klosser blir nok nye , men hva mener du med lager, som i hjul lager ? dyrt ?? og hvordan skifter man disse ? skal du først bytte skiver, bytter du lager også, er enkelt og greitt, bare å dunke inn ytterringene til lagrene i den nye skiva di. de er samme typen lager på både golf 1,2,3 audi osv, så de koster ikke skjorta. husker ikke prisen på lager i farten. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 er det noen som har en ca pris på hva man må ut med for delene fra huggern ? jeg har en hel G60 på handa for 10000,- å dere får jeg jo med motoren, men gidder jo ikke betale så mye vist det er mye billigere for dette på huggern ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 er det noen som har en ca pris på hva man må ut med for delene fra huggern ? jeg har en hel G60 på handa for 10000,- å dere får jeg jo med motoren, men gidder jo ikke betale så mye vist det er mye billigere for dette på huggern ! hvilke deler er du påjakt etter da? kun skivene bak? dersom bilen er bra burde det jo gå greitt å få inn over 10k på motor, kasse,recaro intr? 90 fangere, g60 skjørt osv... for ca2000kr er du vel i boks med det du skulle trenge for ombygging bak? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 ja for jeg tenker å putte motoren i golfen min :D så det er jo mulig å komme i null :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 ja for jeg tenker å putte motoren i golfen min :D så det er jo mulig å komme i null :D ja da er det vel bare å handle Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 ja det er det jeg også tenker, bare greit å rådføre seg med andre først :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 tenkte å oppdatere (avslutte) denne tråden, har fått skilt på bilen og testet ut de nye bremsene en del. eg er vertfall posetivt overrasket til nå. eg benyttet de orginale strupeventilene som sto på caben, det ser ut til å fungere da den gikk snor bent ved "panikk" brems. har også hatt den på EU og de var fornøyde med at den bremste jevnt. hånbrekket funker også 100%, tror det må være første gang eg kjører en golf med skiver bak som faktisk har brekk som fungerer som de skal.. så eg er veldig glad eg bygde om. ser pent ut gjør det og :) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 har noen delenummer til håndbrekk waieren som skal brukes til ombyging til skiver bak ? Han karen på vw hadde ikje peiling, ikke jeg heller, bare at det var fra rocco gtx :! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 har noen delenummer til håndbrekk waieren som skal brukes til ombyging til skiver bak ? Han karen på vw hadde ikje peiling, ikke jeg heller, bare at det var fra rocco gtx :! det finnes vel kun en scirocco med skiver bak og det er de wirene du skal ha... eg labba inn på møller bil i haugesund, og sa hva eg skulle ha..etter noen taste trykk fant han ut hvilke wire'er det var.. mine passa perfekt. om han ikke er i stand til å benytte pc'en sin kan han jo ta en tlf til sine kolegaer i hgsd haha :) Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg