Gjest kentiver Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Siden så mange andre legger ut tråder om bilene deres, så hermer jeg å gjør det samme;) Kjøpte bilen i fjor sommer, er en 87Mod 1.8Gl. Når jeg kjøpte den var den helt orginal, ikke noe som vart gjort med den i hele tatt, var en liten bungel ved venstre hjulskjerm. Det jeg har gjort sålangt er: - 90" Fangere (Ulakerte.. syns ikke det ble så ille?) - Nye blinklys i fangeren - Senket 40Mm - Nye dempere, Sachs Gas dempere rundt hele - Nye Felger\Dekk - Skjermbredere - Nytt anlegg i bilen - Småservice på motoren (Skiftet pakninger osv) - Sotet vinduene på bakdørene, skal også sote bakruten Det jeg har igjen å gjøre: - Nye baklykter - Nye sideblinkere - Sot bakruten - HELST G60 skjørt, men kan hende jeg bare lakerer svart under dørene - Vurderer å kjøpe ny grill, men syns den ble litt stili sånn som den er, er så mange som har Jetta front og grill med bare 2 lykter uten emblem.. du syns? - Har også lyst å senke den mere, men veiene her i Nord er ikke såååå fine:( - Bytte seter (Skal ha i "bøtteseter" fra Peugeot 405) Med setetrekk såklart - Nye gulvmatter, neonlys i gulvet - Effektanlegg - "China" Håndtak - Stabstag i motorrom - Gjøre det fint i motorrommet (Er bare KANSKJE, skal gjøre ferdi andre ting først) - Bygge om bagasjerommet invendig til å passe Sub og høytalere + gjøre det fint Finnes det forrestn en slags liste\GTi liste som man kan ha på bakfangeren, så den ser litt lavere ut bak? Sånn som på framfangeren.. må være en som ser litt naturlig ut isåfall. Bilen da jeg kjøpte den.. Bilen i vinter.. ja blinklyset er løst, småkolliderte litt med en venn, men heldigvis hadde han plastikkbil, så hans bil som fikk skadene:P Bilen slik den står nå Et til bilde slik den er nå Og enda et;) Nå, hva syns dere jeg burde gjøre? På Godt og Vondt:) Vil holde bilen litt fargeløs, ikke så mye farger på den, mest plastiksvart og selve bilfargen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Planene ser bra ut, og det kan virke som du har ett fint utgangspunkt. Jeg ønsker deg lykke til! :) Bildene er det derimot værre med.. Fungerer dårlig her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Bilder funker ikke! Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Sånn, funker bildene nå? Ble en liten tilgangsfeil..doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hehe, joa. Hvorfor kjøpe med små fangere hvis du skal bytte til 90-look, men ;) Looking good, let the good times roll! Som Joachim sa, ett godt utgangspunkt. Km. stand? Ser bra ut, her skal det følges med :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Derja.. bilder på plass å greier! :D Hva er planen med venstre skjermen? Vil tro du har planer om å kjøpe ny / rett ut den? Ser jo ikke djevelsk kult ut liksom ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Jupp, skal nok ha ny venstreskjerm, hvis jeg ikke får den rettet ut, må høre meg litt om pris først, koster neppe stort, men blir desverre ikke enda..penger vettu:( hu dumme dama som hadde biln før som kjørte i ein postkasse... *kvinnfolk*:P Bilen har gått 177000, vært damekjørt hele livet, meste bare til butikken, så motoren er helt ok. Ellers kan det ta litt tid før jeg kommer med nye bilder, kjøper litt deler hver måned, venter China håndtak og Stabstag i begynnelsen av mai, samt gulvmatter og neonlys for å ha i gulvet. Så regner jeg med den blir ferdigsotet i løpet av neste uke, har VELDIG lyst å sote framvinduene også..men... dumme purken:fuckme2: Noen som vet hvor jeg kan skaffe en "Plugg" for å tette igjen hullet som blir hvis jeg fjerner vindusviskeren bak, eller blir det stygt kanskje?:S Btw: Noen som har erfaring med å bytte foringer? Til stivere\kraftigere? Hører at bilen blir mye stivere på veien da, isåfall går vel komforten veldig ned?:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Noen som vet hvor jeg kan skaffe en "Plugg" for å tette igjen hullet som blir hvis jeg fjerner vindusviskeren bak, eller blir det stygt kanskje?:S Fåes kjøpt på en bensinstasjon eller på Bilteme etc. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Knall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Fåes kjøpt på en bensinstasjon eller på Bilteme etc. Hmm.. Noen som har bilde av en sånn plugg?! Lurer egentlig bare på om ikke det vil lekke inn i bilen da...? Eller har jeg sett på feil plugger?! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 blir jo ikke noe pent da... er det ikke bedere å legge viskern helt ned i stede da?? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hvor bestilte du China håndtakene fra? Originalt VW China, eller ettermarkedsdel/replika? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Har viskeren så å si helt nede nå, får den ikke mere ned:( Men skal sote bakruten, så kommer ikke til å trenge viskeren, er det noen som har bilde av en Golf uten visker bak? Kommer neppe til å lekke inn hvis man bruker pittelitt tetningsmiddel innenfor pluggen. China håndtakene bestilte jeg fra en sørapå som hadde liggende et sett med helt nye, så vet ikke hvor han har fått tak i dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 er det noen som har bilde av en Golf uten visker bak? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hmm, kanskje finere med da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg