Gå til innhold

Selges: Jetta c einser 1983

Ranger emnet


clone baby

Anbefalte innlegg

Vurderer og selge min kjære jetta c cupe fra 1983.

 

Bilen har kjørt 74 000km, og er stort sett ganske orginal og er ett strøkent eksemplar.

 

På bilen er det montert høydejusterbart Supersport Gewinde (coilovers) og EBC Turbo grove borret og slisset samt ventilerte skiver forrand med golf2 calippere.

 

Motor er en 1.5L bensiner med 4trinns kasse.

 

Bilen triller på orginale stålisser med sjeldne cromlokk i senter.

 

Bilen er godkjent til langt over neste år og går fint, bruker værken olje eller bensin.

 

Eneste sure med bilens lakk er att den ene venstre skjermen er lakkert opp igjen i en hvitfarge som ikke står i stil til orginalen, men merkes kun med det gløtte øye :)

 

Bilen selges for 15 000kr og årsavgiften er betalt.

 

Kan selge med 6stk BBS rs felger som jeg hadde tenkt og pusse opp, men kan følge med bilen for 19 000kr.

 

Er det noen spørsmål så send sms eller ring på 98402535 fra kl 08.00-01.00.

 

Felgene på bildet er ikke de felgene jeg skal selge med, de er nokk ikke mine. men her er en post av de, hvor jeg kjøpte de ifra http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107025&highlight=BBS+RS

 

HPIM3216.jpg

 

HPIM3218.jpg

 

HPIM3101.jpg

 

HPIM3211.jpg

 

Redigert2.jpg

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne til salgs IGJEN ja :)

denne så jeg på våler i fjord å bilen er steik tøff! enda tøffere i virkeligheten. da hadde den riktignokk pene bbs felger men det er jo bare å pusse opp de du har så blir jo bilen like rå igjen!

 

hadde jeg ikke hatt formange biler og kone som begynner å bli lei av de skulle jeg kjøpt den!

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår