Gå til innhold

76km/t. i 50sonen.

Ranger emnet


high octane

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjenner en selv som ble tatt i 76 i 50 sonen. det som skjedde med han var at han ble lappløs i 3mnd.

 

er vel det som er den egentlige straffen for det ja!!

ble tatt i 74 i 50 sone jeg...fikk bare en bot på 6500 og 2 prikker...

er man heldif slipper man unna er man uheldig gjør man ikke det...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du lagd denne tråden om du hadde mista lappen? Selvfølgelig... du skulle jo bare provosere... Det var jo ikke seriøst. Herregud, alle kjører jo for fort så hvorfor skal man bli tatt for det?

Jeg har jo full kontroll over sykkelen jeg har kjørt i mange år. Men har du kontroll over det som skjer rundt? Du visste jo ikke at snuten stod og så på. Tenk om du ikke visste at ei lita jente på fem skulle til å løpe over veien? Tenk om du plutselig hadde kjørt på henne? Hmm... Lurer på om du egentlig tenker på noe annet enn deg selv og "kicket" ditt i trafikken.

 

Svinger og trange veier kan være morro på sykkel. Det er klart. Men gjør det der det ikke finnes tegn til liv i det minste! Så hvis det skjer noe med deg, så tenker du kanskje at "Faen... var det verdt det..?" mens du ligger i flere timer og venter på at en tilfeldig billist kanskje skal oppdage deg...

 

Hva er det verdt å kjøre fort rundt en sving og kjenne at det er så vidt at sykkelen sklir av veien mens det sitrer i hele kroppen pga g-kreftene som trekker deg ut av veien, mens du presser deg ned mot veien for å holde deg på sykkelen gjennom svingen, når det kanskje kan være en idiot av en bilfører som kanskje har pakert bilen sin der pga et punktert dekk. PANG sier det plutselig, og du kan glemme å kjøre sykkel resten av livet ditt...

 

"Men det gikk jo greit! Herregud. Chill, mann!"

Bare vent til jeg "chiller" forbi deg når du skal forklare for onkel blå hvorfor i all verden du absolutt måtte presse deg forbi den "treige" bilen i rundkjøringa og forårsake en større kjedekollisjon.

 

Og det er pga idioter som deg at fartsbøter er skyhøye, og politiet generelt bruker mer tid på fartsidioter som ikke tenker på annet enn "fart, må gå fort, må ha det morro, leve farlig, utrorde skjebnen, føle at jeg lever" i stedet for å kanskje bruke mer tid og ressurser på å etterforske saken om en jeg kjenner som ble banket av en kjenning av politiet, men lar bare saken ligge nettopp pga ressurser som heller blir brukt på fartsidioter som deg!

 

Kall meg gjerne ei pingle som kjører pent i traffikken, men da kaller jeg deg en egoistisk idiot som burde kjøre som du kjørte på oppkjøringa!

 

Eller skal jeg skryte av at jeg ble blinket da jeg kjørte i hundreoghelvete forbi en fotoboks, men fortsatt ikke har sett noen bot i posten etter et halvt år fordi jeg skjulte ansiktet idet jeg kjørte forbi, bare for å være like "tøff" som deg?

 

Ønsker deg lykke til videre og håper at du snart mister lappen, og får ei klekkelig bot :)

 

Peace.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke sakt det bedre selv.... lurer også på om jeg kanskje skal tipse noen onkler om dette innlegget, så kanskje de dra kjennsel på dusten og gjør noe med det... Hadde jeg bodd i nabolaget hans, så hadde jeg satt meg som mål å få han lappløs!

 

Men nå klarte han jammen å provosere meg også, så da er han vel glad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du la ut ein topic om fjerning av spy. Du hadde brukt bilen din som "festbil" der DU som sterkt beruset førar. Nok ein gong: Grav ned lappen, før "da ryke t"!

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=113561&highlight=fjerne+spy

Ikke jeg som kjørte, det var en veninne av megsom kjørte.

Har ikke som vane å kjøre i beruset tilstand.

Har skjedd 1 gang og det var bare noen meter inne på en gårdsplass midt på svarte natta.

Står faktisk presisert under at det IKKE var jeg som kjørte.

Jeg foretar meg en god del rart, men jeg kjører ikke i fylla.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo bare dum om du gidder å "provosere" politiet med å gi på da. Dem kan ta deg for uforsvarlig kjøring etc. Men samme for meg.

 

.........Vennene mine mener at jeg kommer til å være fradømt all rett til å føre motorvogn innen jeg er 21år................

 

Oiiiii da hadde jeg vært stolt ! LOL... *Le meg ihjel*

 

Jeg er ingen engel selv, men du må huske at ting har konsekvenser.

Om du ikke dreper deg selv, så kanskje du dreper\skader noen andre.

 

Å det hjelper vel lite om du vil godta det eller ikke :P

*Neste gang jeg blir stoppa i laser skal jeg si, NEI DET GODTAR JEG IKKE !*

haha... Da slipper jeg vel unda :P Mohahaha!

Men uansett så hadde dem helt sikkert ikke kalibrert laseren (å det skal gjøres på det stedet dem har laser. Det hjelper ikke om dem har gjort det før.)

 

Du virka desverre ganske dum :) NoOffence.

 

Kjenner mange som "deg". Å som ikke har blitt tatt. Men en dag så skjer det. GARANTERT ! Bor du på bygda foresten? Virker veldig sånn :P

 

Litt OT: En bedre venn av broren min kjørte nettopp av veien for litt siden.

Han har liggi i koma noen mnd nå. Bilen brant, og eneste måten å få han ut i live på har å skjera av han en del av beinet for å få han ut. Å nå har dem amputert begge beina ved knean. Å STYGGE brann skadder over hele kroppen. Dem klarte å vekke han fra koma 2 gangen. Å nå er han totalt grønnsak. Ting skjer fort. Selv om du tror du har full kontroll.

 

Veit at det ikke hjelper å lese ting som dette i avisen, men når du ser en gutt på 20 år som har gått igjennom dette så tenker du deg om 2 ganger neste gang du er ute å kjører. Det kan jeg love deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... denne tråden her fungerer mer en godt nok som bevis for din ugjerning.

Så du får krysse fingrene på at det ikke er en eller annen som missliker deg... som leser dette... og informerer de du frykter.

 

Tror ikke du er så alt for lur jeg.. gjør man noe ulovlig er det jo liksom ikke alt for lurt å publisere det noen plass...

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. mye overmoralsk snakk hær! skulle nesten tro ifølge mange hær at å kjøre 26km/t for fort er nesten mord! og folk driver å vrir å vrenger med påstått fyllekjøring osv! Skurk du er vel i fra ørlandet som jeg har fårstått? mye værstinger etter veiene utpå dær, hehe!

 

Nesten 80 i 50 sone er jo betydelig mer en det du trenger å kjøre der da. Å iaf da det er skole med mange dritt unger. Men det forstår vel du også...

Men om du leser alt han har skrivi så sier han jo ganske tydelig at han er en

"gal" mann på veien. De fleste har vel kjørt 20km for fort, er ikke det folk reagerer på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange idioter til paragrafryttere det var her da... tror dere om snuten ser disse innlegga at de kommer og tar lappen! hahahahahahahha...da er det DERE som er dumme..at det går an... hvem har vel ikke grisekjørt... jeg har ihværtfall gjort det...MANGE ganger...aldri skjedd en dritt...kun mista lappen 1 gang...og da var det faktisk ikke grisekjøring..ikke missforstå meg nå...grisekjører ikke hele tiden...men noen ganger får man kicket... lenge siden nå siden det bare er 155 hk i kjerra mi...men på mc skjønner jeg godt at man gasser...

 

forresten - er en mester på å bruke (...) hehe

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår