kapissj Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Er en stund siden jeg så denne men..kan noen fortelle meg noen spec om denne her?motor,styling og sånn?og hvor den har blitt av har ikke sett den på lenge Glemte å fjerne skilt-nr..åwell Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 dette er rett utenfor antonios? Har ikke sett den i eidsvoll før jeg, men. Spæisa sak. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 nope..utenfor rådhuset!..den hadde fin lakk da,det skal den ha..hvit perlemor:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Kunne spart seg for den vingen der.. Finnes penere vinger.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 den hadde fin lakk da,det skal den ha..hvit perlemor:) Hvit perlemor er uten tvil en av favorittfargene mine:D Utrolig pent. Kunne spart seg for den vingen der.. Finnes penere vinger.. Kunne godt spart seg for hele bilen og stylinga etter min mening. Så på ingen måte pent ut. Ikke at jeg liker BMW i det hele tatt (Les: Utenom E30 M3:)), men har sett mye penere BMW'er som det er gjort mye mindre med. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 mener å huske det er noe fra sofienberg bilsenter, sto ihvertfall til salgs der på ensjø avdelinga, mener det er en 2.5 men skal ikke love noe, spessiel bil, men ser faktiskt litt bedre ut i virkeligheten enn på de bildene der Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jo, det er sant! Men resten 'gikk an'. Men vingen 'toppa heile driden' liksom..:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Japsevinge i real Torshov/Bilxtra etc. kvalitet:) Nyeste riskokerkitet til din wannabe-japse ser jeg også at det er! For å ikke glemme di originale (?) kjedelige felgene. Samt noen "nydelige" Lexuslykter som selveste kronen på verket:op Eieren synes sikkert det ser pent ut, så det skar han få lov til. Hans bil, hans valg. Sikkert noen som liker den bilen også. Hihi. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 LOL så utrolig STYGG BMW!! haha, garantert den som har brukt flest laken på bilen i hele byen, og fan som den ser ut! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 huffda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Er vel Sofienberg gutta som har bygd denne bilen.. Vært oppe som tema før, men vet ikke hvem som har den/hvor den holder til.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Ifølge skiltene er dette en 94 mod. 325i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Den der var helt forbanna grusom Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 er sofienberg bil jah, lakken er jævli kul på den ihvertfall Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Urk.. Fæl "stanerbil" det der.. Hadde regnet med at det var 316... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg