Cooolman Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg monterte for ca 3 uker siden justerbart senkesett (V-maxx) som jeg kjøpte fra EyeCandyracing.no. Jeg har kjørt på vinterdekk fram til nå og det har gått greit.. Men når jeg skulle legge om til sommerhjul så merka jeg fort at dekket/felgen tar i støtdemperen slik at det ikke er klaring i det hele tatt. Jeg har hatt disse felgene (215/40-16) (RH ad cup 7,5 med inpress på 35) når jeg kjørte med orginale fjærer og med senkefjærer, uten problemer. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få klaring? justere spissing etc? Tusen takk på forhånd! mvh Cooolman Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 spissing har ikke noe med det og gjøre, men du kan justere camberen sikkert litt da. vist ikke er det jo bare og sette på 3mm spacer eller noe da.. vist det er plass til det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Sant som beemern sier. Juster på camberen eller hiv på spacere. Fryktet det samme skulle skje min bil når jeg satte på Supersporten, men de stilte camberen foran på bilen så forskjellig fra bak at det går akkurat. Lykke til :thumb Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Er det vanskelig å stille camberen? Skal montere mitt V-MAXX i morgen. Er redd det samme skal skje med meg :( Har 17" felger Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Er vel sånn at noen justerbare senkesett har breiere/tjukkere fjørbein, så er vel derfor du opplever dette nå. Beste vil nok være å sette på noen spacere. Få spaca det ned til ET25 så går det nok fint, vil jeg tro. Justere camberen vil jo bære være en ganske dum løsning synes jeg, da du kommer til å slite skakt på dekkene! Om ikke camberen din er feil nå da selvsagt, og du har tenkt til å justere den så den blir riktig, og at det er det som er hovedgrunnen til at det tar borti. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooolman Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg kjøpte spacere i dag, får håpe det løser problemet, det burde jo det.. Det blir jo mere klaring! Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 kor fekk du kjøpt spacerne ? pris ? mm? vet eyecandy selge,mn gidde kj bestilla fra webshop vis butikker har slike. redd eg o trenge det når mitt v-maxx sett kommer i slutten av mnd. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooolman Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg kjøpte spacerne hos min lokale bilutstyrsbutikk, jeg trur dem fleste bilsjappene har sånne. Jeg betale 98kr pr stykk. Jeg kjøpte 5mm. Har ikke fått satt dem på enda, men jeg regner med at dem løser problemet. Hadde vært fint om andre sa ifra som har samme problemet eller om det er jeg som har gjort noe rart.. :) Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg