OlaroaRacing Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Volvo 740 Turbofelger selges. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1077096&username= Ikke strøkne men med en vask så blir dem mer enn brukbare :) To av dekkene ser nye ut og de to andre er rimelig bra dem også. P.S: Mangler alle fire senterkoppene Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaroaRacing Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 opp Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaroaRacing Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 sapp Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg