Corsa Tuner Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 calipere blir gull. Perry@ Corsan kommer nok ikke til våler i år heller, den står uten motor Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 skal du ikke ha motor i corsaen i sommer? treffet er 11-13 august med banedag 13. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Blir ikke motor i sommer da jeg har flytte xe'n over til spidern. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 calipere blir gull. Perry@ Corsan kommer nok ikke til våler i år heller, den står uten motor svart bil og gul calipere. Ta og ha Gul caliper og lakker klossene svarte. det blir pent.utsiden av klossen da;):) bra. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 svart bil og gul calipere. Ta og ha Gul caliper og lakker klossene svarte. det blir pent.utsiden av klossen da;):) bra. de skal være GULL ikke GUL som du har skrevet.. Bare så det ikke blir no missforståelser.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 de skal være GULL ikke GUL som du har skrevet..Bare så det ikke blir no missforståelser.. Gull farge hehe ånei det blir jo helt jalla jalla , men men det er jo bare lakk så er jo bare og lakke igjen:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ser meg ut som jalla du..:assman blah Eneste farger som skulle hvert lov på calippere er sort, sølv og gull. Resten ser bare latterligt ut.. Rødt er kun til porche og audi RS utgaver.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Rødt er kun til porsche og audi RS utgaver.. Og Mitsu EVO og Impreza 22b ? :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Få lagt ut bilder av gull calip... Så får vi jo se åssen detta blir, litt enig me omegamannen jeg, men kan sikkert bli kult. du vet, gullt er kullt. Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Her går vi for gull 8) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 jaja ville nå lakke om igjen jeg da...ble ikke akkuratt pent. skjønner ikke hvorfor du har lakke skruene på felgene gull(eller om de var sånn org.)... sorry ass men det ble bare stygt...! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hver sin smak heldigvis. Skruene på felga er orginale. Å det blir ikke lakka om igjen nei. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 oki... syns det hadde vært penere me krom eller sølv. me tanke på blanke felger og en renere look... rart at skruene på felga er gull.. burt vært sølv krom... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 oy oy ser man på :) du må prøve og få den ned i rompa litt.men men synes det så helt greit ut.ikke noe skrikende farge.men merkligt men mine som jeg lakka blå.i virkligheten er dem mørke blå,men på bildet var de lyse blå hehe FERDIG? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 oy oy ser man på :) du må prøve og få den ned i rompa litt.men men synes det så helt greit ut.ikke noe skrikende farge.men merkligt men mine som jeg lakka blå.i virkligheten er dem mørke blå,men på bildet var de lyse blå hehe her ser du riktig høyde da... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg