Omegamannen Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Tok å kasta på sommerhjula nå.. Henter hjem stylingen i kveld, så da blir det montering i morra. Lekre felger:)! Men jeg ser også på bildet at noen har skrudd vekk speila sine:) til lakkering? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Dagens jobb.... Sveisa på ny fletta hylse, da den gamle var av. Nytt eksos fra kat og ut.. Fått på skjørt, lakkert speil og lakkert hele front fanger med leppe. Grill og lykter kommer på i morra, henta det nå hos lakkereren.. Takvinge montering.... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hehe, ble skikkelig nice. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 få ut flere bilder'a! Tips: Vask bilen.. hehe;) Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 DETTE BLE Dritbra!!ååå missundeligt på leppa de og skjørta :)hehe 2,5 simmos annlegg?pen lyd?kon filter? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 2.5" ja, men bytta hele anleget kun for å få en fin bakpotte, resten ble bare en bonus. Ikke no konfilter nei huff og gru.. Lite vits å vaske bilen når det til stadighet regner.. Om været er brukbart i morra blir det sikkert en runde maskinpolering så den blir strøken til 1.mai Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 2.5" ja, men bytta hele anleget kun for å få en fin bakpotte, resten ble bare en bonus. Ikke no konfilter nei huff og gru.. Lite vits å vaske bilen når det til stadighet regner.. Om været er brukbart i morra blir det sikkert en runde maskinpolering så den blir strøken til 1.mai hehe nei ikke noe konfilter ned:)tenkte meg det;) nei jeg fjernet mitt jeg også så kjøpe jeg et innsattsfilter green og så bytta til kon.driver og bytter hele tiden hehe:)bakpota var fin. kan jeg gi deg et lite tips som kommer til og gjøre mye.fjern de krom opel omega bak 2.0 16v osv, cleant. men men huff huff den Leppa er sexy! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 å jeg ser du har fått lakkert speila !!nydligt!!!:) hva var det jeg sa!:bok Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 få ut flere bilder'a! Tips: Vask bilen.. hehe;) fornøyd nå??? Har polert og shina i dag å måtte ta noen bilder... Ble fornøyd med bilen nå.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Ja nå ble det bra!!! Kjører du 255 forran å eller??? åssen syns du det er å kjøre med 18' hjul??? Omega'n er jo ikke akkurat bestevenn med 18'.... hehe... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Har 225/40 foran. Syns bilen er grei å kjøre, sporer litt mer enn med 195 og 15", men syns det funker helt greit. neste år blir det 235 og 265 for å fylle helt ut felga. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 bare du ikke "overfyller" så er det greit!!! hehe... er ikke så pent når man har breiere dekk enn felger... ang. sporinga... SÅ rart??? hehe... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Så¨nn hjula er nå er det første som tar i no felgkanten. Så om jeg går opp en dim på dekk blir det bra. Ser så latterlig ut med 9 eller 10" felger og 225 eller 235 dekk. Kanten stikker langt utafor dekket. rett å slett stygt. Ser mye BMW som har dette stuket. Ser ut som en ikke har råd til å kjøpe dekk som dekker hele felgen..blah Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Nitrist med to-liter i denna bilen da... Ble pen :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Nitrist med to-liter i denna bilen da... Ble pen :) Det er nok ikke en racer bil men men en flott familie bil med gode kjøreegenskaper( tenker i grunn på tygde osv)Utrolig deilig komfort.Du kjører ikke sreet race med en slik en ,du cruiser;) og den ble lekker med felg osv.!er jo ikke helt feil med steinmetz leppa:) Så du endelig hadde spanderet en sikklig vask på bilen.godt og seblah Hva er planene nå?hehe har vel gjort det meste med bilen nå?av det du hadde i planer mener jeg? Jeg får Lik grill snart som du har snart:)hvor mye betalte du for grillen?jeg ga 1700kr. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg