aryx Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Ny i uåpnet embalasje. Selger den til høystbydende over 2000 kroner, du kan koble til mp3-spiller, usb penn, SD-kort, ekstern spiller med AUX etc. Hvis ingen bruker kjøp nå er det mulig jeg plutselig setter den ned til gjeldende bud så får de den billigere. Jeg gidder ikke vente i 10 dager så alt er opp til dere som er interessert - blir mer spennende sånn sett også. Er i en liten økonomisk knipe, har lån og forsikring som forfaller nå, så da er det ikke vits å ha den liggende på hylla til jeg får bilen min igjen fra verkstedet. Her er auksjonen: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=25033525 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 satt ned startbud til 700 kr - ingen minstepris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Du er den nåværende vinner. NY! USB CD MP3 Spiller med USB og SD-slot (Gjenstandsnummer: 25033525) Ditt nåværende bud: 700,- NOK Ditt høyeste bud: 700,- NOK let the game beging ;] Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 1 dag og 16 timer igjen. Høyeste bud kr 800 - lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herregud Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Vell.. Har du/dere sett spilleren på Coop Prix ? Kjøpte den som en midlertidig spiller, og den funker helt "greit" den... Er bluetooth til Handsfree usb og minnedrid på den au. Koster 999,- Ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg