Gå til innhold

Banekjøring Våler 25.-4

Ranger emnet


KnugeN

Anbefalte innlegg

OBS ny melding; det hadde kommet noe i veien fra senterets sin side så kjøringa er blitt utsatt. kommer tilbake med ny dato så fort jeg hører noe mer.

Det blir Åpen dag med banekjøring på Vålerbana (en annen dag) for privatpersoner med privatbiler (førerkort og skilt)

Teorikurset begynner kl 17, så møt opp i god tid før det. Prisen blir ca 300,-

kjøring til ca kl 21

Det er Vålerbana selv som arrangerer, og de har ikke gått ut med dette enda. Foreløpig er det ikke forhandspåmelding, så møt opp og betal.

Dette er fortrinnsvis for oss lokale helter

 

NT Motorsport har vært i kontakt med Vålerbana for å få til flere slike dager utover sommeren med NT Motorklubb som arrangør, mer info om dette kommer etter at vi har hatt et medlemsmøte og gjort skikkelige avtaler med Vålerbana

 

Håper at flest mulig møter opp, om ikke for å kjøre selv så for å se hva dette er, og fortelle det til alle kjente.

 

Spm ang. NT Motorklubb eller ligninde kan stilles til meg her på forumet eller via tlf: 41691173

 

Joachim Haug

Styremedlem og leder i asfaltgruppa i NT Motorklubb

NT Motorklubb - Tørråssjøen Isbanekjøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dette frikjøring eller blir det en seksjon med kjeglekjøring og andre øvelser også?

 

Eller har de slakket litt på de omdiskuterte reglene?

 

våler er en feit bane, men det er ikke så gøy å kjøre der lenger da det blir vanskeligere og vanskeligere å arrangere der.

(Har vært med å arrangere noen banekjøringer der oppe før..)

 

Men dere med navnet NT motorsport har kanskje litt friere tøyler? :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kun kort teorikurs før frikjøringa. Så lenge en ikke kjører for mye gris er det egentlig bare støy de er strenge på...

Når det gjelder Cab veit jeg ikke sikkert, men siden det er veitrafikkloven som gjelder så regner jeg med at det skulle gå fint...

NT Motorklubb - Tørråssjøen Isbanekjøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg ringt å masa litt på senteret ang. banekjøringa vi ble lovet, men resultatet var ikke mye å hoppe i taket for; Det finnes per dags dato ikke en eneste ledig dag på bana før sommerferien...! Ikke noe å få gjort med dette dessverre, men til den lille trøsten det er så står vi høyt oppe på reservelisten om noe annet skulle bli avlyst...

NT Motorklubb - Tørråssjøen Isbanekjøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår