Kenti Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det er jo justerbart grunntrykk, og så lenge du ikke har turbotrykk så oppfører den seg som en orginal (så lenge du kjører med samme grunntrykk). 1,4:1 betyr at den øker bensintrykket med 1,4 ganger ladetrykket (40%) 1,4:1 er i det meste laget, det blir en svært feit blanding når ladetrykket kommer og du kan risikere at den begynner å fuske, jeg ville gått for 1,2:1. Misab i sverige har som passer rett på fuelrailen både 1,2 og 1,4:1 Mvh Har Misab noen nettside? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 misab.se Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Kontakten nede til venstre i trykkrøret, Hvor kommer den fra? Trenger noe lignende til datasprutet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 er ikke det ladetrykks-sensoren på de gamle ET-motorene? Som kutter fuel'en ved ladetrykk over 0,7 bar? Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det finnes også under "innsug" på http://www.pedersens-racing.no... Kanskje vert å se på...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.