Gå til innhold

Styling til BMW 5-serie 518i?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

Driver og ser på en BMW 5-serie 518i 1984 modell som er tilsalgs her jeg bor, og den er ikke akkurat så veldig tøff da. Så jeg lurte på om det finnes styling til den? Eventuellt hvor sånt selges og pris.

Er forresten BMW 5-serie 518i en sånn BMW hvor eksosrøret sitter i midten bak? En kamerat fikk på noe eksos greier hos Bilmateriell i Porsgrunn som lagde helt syk rå lyd i sin BMW, men det er av nyere typer. Men vil det gå på den BMWen der og?

I tillegg sa selgeren at for 5000 ekstra, kunne jeg få med alt jeg trenger for å turbokonvertere bilen og noe strøkent m535i sportsinteriør. Er det virkelig nødvendig?

Husk, jeg fyller 18 neste fredag og kan ikke ha en alt for dyr bil, vil heller betale mindre og jobbe litt med bilen (liker å mekke) enn å betale masse for en bil og liksom ikke gi noe av meg selv for den.

Men hoved punktet er stylingen og eventuellt samme bilen som er stylet osv så jeg kan se den. Liker ikke baklyktene på denne BMWen, går det ann å bytte til de litt nyere lyktene som er helrøde?

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner nok endel styling / deler til den på:

http://www.schmeidmann.no

http://www.gsbildeler.no

svensk internettshop:

http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/index.php

ang. de 5000 ekstra han ville at du skulle betale, turbokonvertering er egentlig ikke noe og anbefale på disse små motorene, pluss at det blir et helvete med å bytte til skiver hele veien rundt osv osv.

Men interiøret han vil selge, er kanskje noe og satse på.. Bare forsikre deg om at det faktisk passer.

Om du bestemmer deg for å kjøpe denne bilen, husk og gå den veldig nøye etter... Uansett hvor mye du liker og mekke, det er no drit om du må kjøpe deler tre ganger bilens verdi, for å i det hele tatt få den på veien.

Ta også gjerne med en eldre fyr du kjenner, eldre venn, bror, far (med lappen)... Så han kan teste bilen, og hjelpe deg i eventuell pruting.

Div. "sjekkpunkter":

- Hjulbuer

- Oljelekkasje?

- Kanaler (husk også festepunkter for jekk de går fort på gammal bmw)

- Husk også de vanlige testene innvendig, håndbrekk, seter, bremser, clutch, osv osv osv....

1989 BMW E30 320i Touring

1984 BMW E30 320i (spiker)

2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider