COLOLLA Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 skal ha odr diskantane dine! 550 + frakt : ring meg på 95742993 for info om adr. o.l. Siter Eg vil ha sportsbil!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 skal ha odr diskantane dine! 550 + frakt : ring meg på 95742993 for info om adr. o.l. De har jeg lovt bort til acoupe, så om du om han kommer med ett tilsvarende bud, så får han de Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 ODR diskanter solgt til acoupe!! Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hvor mye skal du ha for det active delefilteret da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hvor mye skal du ha for det active delefilteret da? Ett par hundrelapper + frakt. Si 300 inkl frakt Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 er i trondheim da, så da kan jeg jo hente den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 er i trondheim da, så da kan jeg jo hente den? Klart du kan Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 hvor kan jeg hente den da, du kan sende adressen til tlf 47038408 Eller du kan sende pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Da var delefilteret solgt til MrDanger, som ikke var så skummel som nicket skulle tilsi :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 er det en voltmeter det som er bildet av? hvilken farge er det på den? byr 100Kr. om det er voltmeter. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 er det en voltmeter det som er bildet av? hvilken farge er det på den? byr 100Kr. om det er voltmeter. Heisann. Ja det er ett voltmeter, som du stikker i sigarett tenderen. Fargen på den er rød ( altså displayet ) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Da var alt solgt bortsett fra bassrørene.. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg