oledeg Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Takk til alle jeg fikk svar fra. :-) satser på at jeg trenger ca 2 ruller jeg da. :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hehe trengs vel det. Den lille fine blikk boksen min holder jo på å dette fra værandre da jeg skal spille litt musikk jo. Så det kan vel være greit og få dempet den litt. hehe..hva slags anlegg er det du har nå da? Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Cadence Wild Beast. Og vurderer Focal K3P frontsett. Får de billig, men det koster jo en del uansett. Resten får du se da jeg begynner og bygge. :-) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 gromt..men si ifra når du er ferdig!...blir jo aldri ferdig men,når du er ferdig for denne gang!:P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg