Manta Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hele tråden ligger på http://opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=31789 Vårvask og montering av felga og nå plastikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 hvor har du fått tak i de baklyktene???"""jeg har veldig lyst på slike mørke men jeg gidder ikke og sote dem er bare harry Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 er dette ett prosjekt lengre? ser ferdig ut :P bortsett fra flaska :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 har sota lyktene selv ja. ble egentlig ikke så verst. prosjektet er vel snart ferdig. noe småtteri er det alltid som kan forbedres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Sotespray?åssen blir det når lysa lyser og du bremser osv,vanskligt og se?politi stopper deg osv.gidder ikke og bli stoppa av onkel vær 3 mil for at de skal be meg fjerne det.:( ps hvor mye effekt ble det i den=? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 hmm.. bygde du dette på ecotec motoren? Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 er ikke verre ut :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 ja den ble bygd på 16v 2.0 eco tec.ser vel det;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hvor mange hester og hvor stort dreiemoment er denne godkjent med? Hvordan gikk du fram for å få dette godkjent? Har planer om å bygge om bil selv, så det hadde vært fint med svar på dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Da har jeg sotet bak lyktene selv etter tips fra deg ;) ble diggbart Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg