Brandtenborg Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Væsjegod! :) Finnes mye rått hos quality-autoimport da... ;) Ja, bare så synd jeg ikke tjener så godt! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ja, bare så synd jeg ikke tjener så godt! Hehe! hehe har funnet ut det at det handler ikke om å ha råd....man må bare ta seg råd... ;) men du kan jo bare begynne et sted...med lykter f.eks eller noe slikt å ta litt ettersom Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hehe har funnet ut det at det handler ikke om å ha råd....man må bare ta seg råd... ;) men du kan jo bare begynne et sted...med lykter f.eks eller noe slikt å ta litt ettersom Jammen da blir ikke fruen glad... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Jammen da blir ikke fruen glad... Hehe si meg det da, hvilken frue blir FAKTISK glad av at man bruker penger på bilen?? ;) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Si det! Må lure hu til å bruke litt penger på bilen sin også så blir det bra! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Si det! Må lure hu til å bruke litt penger på bilen sin også så blir det bra! Hehe! Hehe ja dere kan shoppe sammen?!?!? ;) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Denne helga har jeg montert nytt stereoanlegg!! Var innom den lokale Prix sjappa i Askim og der viste det seg at de hadde stereoanlegg med MP3, WMA, USB-inngang, minnekort leser og innebygd buethoot handfri til 999,-! Jeg tok sjangsen og kjøpte det sammen med en bollepose og en halv liter cola! Hehe! Nå har jeg spist opp bollene og fått i meg colaen, og anlegget er montert. Det fungerte overraskende bra, og den bluethoothandsfree'en fungerer utmerket! Ganske kult for når telefonen ringer dempes musikken og lyden kommer ut på høyttalerene i bilen! Det var et billig, men fullt brukbart stereoanlegg med fjernkontroll! Jeg er kjempefornøyd! Hehe! Så har jeg vært på ebay å titta litt! Det endte med at jeg handla chromeringer til å ha rundt dørhåndtakene inne i bilen på alle 4 dørene. Kjøpte også sånne chromedeksler til dørhåndtakene utvendig! Alt dette kommer vel om ca 4 uker tenker jeg! Gleder meg masse til det! Jippi!!! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Denne helga har jeg montert nytt stereoanlegg!! Var innom den lokale Prix sjappa i Askim og der viste det seg at de hadde stereoanlegg med MP3, WMA, USB-inngang, minnekort leser og innebygd buethoot handfri til 999,-! Jeg tok sjangsen og kjøpte det sammen med en bollepose og en halv liter cola! Hehe! Nå har jeg spist opp bollene og fått i meg colaen, og anlegget er montert. Det fungerte overraskende bra, og den bluethoothandsfree'en fungerer utmerket! Ganske kult for når telefonen ringer dempes musikken og lyden kommer ut på høyttalerene i bilen! Det var et billig, men fullt brukbart stereoanlegg med fjernkontroll! Jeg er kjempefornøyd! Hehe! Så har jeg vært på ebay å titta litt! Det endte med at jeg handla chromeringer til å ha rundt dørhåndtakene inne i bilen på alle 4 dørene. Kjøpte også sånne chromedeksler til dørhåndtakene utvendig! Alt dette kommer vel om ca 4 uker tenker jeg! Gleder meg masse til det! Jippi!!! :D Åssen er det det fungerer med betaling på ebay å slike ting egentlig? Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Åssen er det det fungerer med betaling på ebay å slike ting egentlig? Du må åpne en konto i PayPal i allefell. Så burde du se om de som selger ting du skal kjøpe tar i mot betaling via PayPal. Er ikke helt sikker på hvordan det fungerer for det er første gangen jeg prøver dette! Hehe! Men i løpet av uka ser vi det sikkert! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hvis du vil ha litt inspirasjon har nettopp en kamerat av meg styla opp passaten sin. og den ble helt rå.. ;D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1084749&username= Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Den var ikke så ille! Hehe! Men kanskje litt stiv pris? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Du må åpne en konto i PayPal i allefell. Så burde du se om de som selger ting du skal kjøpe tar i mot betaling via PayPal. Er ikke helt sikker på hvordan det fungerer for det er første gangen jeg prøver dette! Hehe! Men i løpet av uka ser vi det sikkert! :) Hehe ok du får si ifra om det funka bra da ;) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Åjada! Det kommer bilder og info når det er montert! Jeg betalte morroa i dag! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hvis du vil ha litt inspirasjon har nettopp en kamerat av meg styla opp passaten sin. og den ble helt rå.. ;Dhttp://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1084749&username= Tror ikke den hadde vært så god og kjøre på humpe-veiene vi har her i området blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 hehe, må ta det rolig på humpete veier ja, men den subber ikke eller noe sånt. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg