CorraDon Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Noen som kan hjelpe? Har en A3 1.8 Turbo, AGU-motoren, og i blant når jeg gir på med den så nøkker den, kutter litt... Kjennes nesten ut som fuel-cut, men tviler sterkt på det;) Er helt standard, ikke chippet eller noe slik... Kan det være luftmassemåleren eller noe? Takk for alle svar Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Kan være lmm ja.. prøv å ta den ut og rens den før du evnt kjøper ny.. se om du merker noe forskjell ! Hvis ikke ta en diagnose på den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Oki, takk for svar!! Skal prøve neste gang jeg kommer jeg;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lany Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 veit ikke om du har fiksa dette, men hvis du er i tvil på lmm, her kn filter eller noe, er det bare å bytte de. har enda til gode å se en lmm som blir like fin etter "vask". ellers hadde jeg samme problem på bilen min, tokk ut alle kontakter til coiler, dyser tenning osv. tørka, hadde i elektronikkrens lot dette tørke å satte sammen, ikke merka noe etter dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lany Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 eventuelt, hvis bilen er i lilestrøm en gang, kan du si i fra så kan jeg kjøre diagnose på den å se om det er noe filkoder på den, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ahh, dette hadde vært genialt! Jeg bor vanligvis i Lillestrøm, men studerer om dagen i Trondheim, men skal bl.a hjem nå til helgen og etter der igjen, så kan jo bare ta kontakt! Er en del på 2 verksteder i fetsund, så kan sikekrt komme utover dit og;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lany Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ahh, dette hadde vært genialt! Jeg bor vanligvis i Lillestrøm, men studerer om dagen i Trondheim, men skal bl.a hjem nå til helgen og etter der igjen, så kan jo bare ta kontakt! Er en del på 2 verksteder i fetsund, så kan sikekrt komme utover dit og;) hvor er det du pleier å være.. jeg bor i garderåsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Begge verkstedene er på andre siden av brua, mot sørumsand;) Ahh, garderåsen vet jeg hvor er da;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Fikk ordnet det, kjørte diagnose på den, og fjernet en ABS feil, og fant ut at problemet med gasspådrag er en feil i gasspjeldssensoren (TPS), så da blir det å bytte ut denne. Noen som har, eller vet pris? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lany Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Fikk ordnet det, kjørte diagnose på den, og fjernet en ABS feil, og fant ut at problemet med gasspådrag er en feil i gasspjeldssensoren (TPS), så da blir det å bytte ut denne. Noen som har, eller vet pris? har du skjekket at det ikke bare er dårlig kontakt i pluggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Jo, var nok bare dårlig kontakt i pluggen, det skjer visst når man flytter sete osv sa han ene kompissen min... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg