Mr. Ellingsen Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Sjalabais! "La oss si" at det fortsatt er 112 hester i GTi'n... Hvor mye hk's vil jeg kunne nærme meg, med en grommere kam (hvilken aner jeg ikke! Bare det øker hk), porting og planing av topp...? Har effektanlegg på bilen, men ta gjerne med dette, hvis dere vet noe spesifikt merke som gir "masse" hester! (edit: Hvis det er noen som har noen relativt enkle triks man kan gjøre, så er det supert!!! :D) På forhånd takk! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 kansje du kan hente ut ca 140 hester med dette. det er ikke enkelt å hente ut hester av dette k-jetronic systemet men du kan jo bytte innspr dyser åsså. ta en titt på http://www.vigenracing.com der de har trimmet en motor til 160 hk. han mener han kan ta 180hk ut av den motoren Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 det enklste du kan gjøre er og bore en haug med store hull i bunnen av luftfilter boksen det hjelper litt men ikke mye. og du vil få litt grommere lyd når gir gass....... turbo hjelper det og....... :D Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Det er allerede borret en GOD del hull i den luftfilter boksen! :D Har SELVSAGT tenkt på turbo, komplett sett hos GIK i sverige koster ca 17000,- (svenke). Synes detta var litt mye, men...! Så det er ikke noe annet spes. som er enkelt eller billig...? Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Mr. Ellingsen Det er allerede borret en GOD del hull i den luftfilter boksen! :D Har SELVSAGT tenkt på turbo, komplett sett hos GIK i sverige koster ca 17000,- (svenke). Synes detta var litt mye, men...! Så det er ikke noe annet spes. som er enkelt eller billig...? det er ikke det dessverre. men en kompis har bygd en mk1 men 220 kh på hjula. men 17000 svenske foren turbokit er bra pris det. bare motoren din er fra før så hadde nok jeg kjøpt turbo... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 forgassere, kam og ny eksos og litt anna småplukk.. 180hk :) men det er jo ikke billig Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v forgassere, kam og ny eksos og litt anna småplukk.. 180hk :) men det er jo ikke billig Hva er det du mener med "anna småplukk" da? TURBO?! :D Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoXstedy Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 jeg har kam, forgasser, porta og plana, grenrør og 2" eksos.. veit ikke hvor mye hester det gir men det er da morro å kjøre med.. Siter 1983 VW Rolf Gti Kosebilen som skal bli strøken! ------------------------------ 1988 BMW 325 ix Kansje tilsalgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Hvor mye skulle du i tilfellet ha hatt for alt det da? Er det noen som har noen TURBO sett til meg liggende?! Hehe :D:D Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Mr. Ellingsen Hva er det du mener med "anna småplukk" da? TURBO?! :D Nei nei nei.. hehe.. ikke turbo.. ren forgasser motor :) det er fett.. ikkenoe slår lyden av to 45 gassere som bvwååaaoper avgårde Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Det er ikke mange som har skjønt at I'en i GTI står for INNSPRØYTNING Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 har jeg vel.. poenget mitt var jo å fjerne insprutet og da såklart gti merket også om det er viktig for deg ;P jeg kjører jo med dieselemblem på gti'n min ;P uansett.. vekk med innsprut.. på med gassere.. jeg har ikke gjennomført dette sjøl pga av kostnada desverre Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Mr. Ellingsen Det er allerede borret en GOD del hull i den luftfilter boksen! :D Har SELVSAGT tenkt på turbo, komplett sett hos GIK i sverige koster ca 17000,- (svenke). Synes detta var litt mye, men...! Så det er ikke noe annet spes. som er enkelt eller billig...? hva med å importere en unfalls bil med feks 1.8T fra tyskland i stedet? koster ikke allverden, så slipper du all ekstra mek osv. ps. Helst en som er knust bak selvfølgelig Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 forgassere er kult det da men det er mer å hente med innspr og eventuelt turbo og dump... tssssss Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 hva med å importere en unfalls bil med feks 1.8T fra tyskland i stedet? koster ikke allverden, så slipper du all ekstra mek osv.ps. Helst en som er knust bak selvfølgelig Mener du da å døtte inn en sånn motor som på bildet under?! DET hadde vært littt tøft! :D Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg