cRypt0r Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 skulle skifte spiller i bilen min, men så viser deg seg at jeg ikke får ut spilleren! det er en Sony CDX-4250R som sitter der! fikk ikke med noen bruksanvisning så :( håper noen her kan hjelpe meg raskt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hvis du ikke fikk med bruksanvisningen så fikk du vel heller kanskje ikke med de pinnene som du skal stikke inn på sidene spilleren for å ta den ut? Kan kanskje prøve å bruke en tynn skrutrekker..? Mitt forslag er at du venter til etter hellidagene og få hjelp av en bilstereosjappe..(!) :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRypt0r Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 fant bruksanvisning på nettet, så nå er den gamle spilleren ute og den nye inne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Illuminati Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 bra for deg! Kommer innom en tur en dag jeg da... Siter Du har lest Dan sin mening. Lev med det! Mitt Citroen prosjekt "Of all the things I've lost I miss my mind the most" - Ozzy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg