espen Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 1989 VW Golf Rallye (Samtlige Rallye er produsert i 1989!) Gått 139.000km, selges kr 100.000,- grunnet overgang til turboquattro. Rå Golf Rallye med Lysholm kompressor i stedet for G-lader, trimkam og SNS chip, Supersprint eksos, ny Sachs Powerclutch, senket med røde Koni, hvite 9x16" felger med nye 215/40 FK451, 15" G60 felg med gode piggfrie vinterdekk, sort ordentlig skinninteriør fra en Golf, Mye tid, penger og og nye deler lagt ned i bilen! Eier er VAG mekaniker. Soltak, ABS, Servostyring Ove Sande Leirvikneset 13 5174 Godvik 92064965 ove@evo.no http://www.evo.no Bilen på AutoDB: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=274144&username= Artikkel på evo.no: http://www.evo.no/artikler/reportasjer/ove/ove_rallye.php Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Heter du Ove også bruker du navnet mitt som nick? Syns jeg kunne fått d nicket isteden da :nono: Fin golf det der... Blir nok litt i dyreste laget for meg.. Kan kjøpe halve for 50k? :) Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Hei, nei jeg heter espen og har lagt dette ut for Ove, som ikke har anledning til å sitte foran pc hele dagen slik som meg :) For 50K får du nok ikke noen Rallye... Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 bump for RÅ maskin! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Det er sommer og bilen står i garasjen og sipper... prisen er nå 90.000! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Er det firehjulstrekk på denne? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Ja, det er syncro drift med lamelldiff til bakakselen. Helt overraskende stor forskjell å kjøre i forhold til Golf2, bilen er nøytral og lettkjørt og kommer med hekken hvis du går inn for det og gir nok gass ut av svingene. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Bra for jeg akter ikke å kjøpe en bil med feilhjulstrekk i allefall. Skal tenke litt på det. Så du sier at den trekker mer på bakhjulene enn foran da:) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 bytte med en strøken bmw e30 90-modell? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Hei Bjørn, Ove vil ha en Audi S2 så det blir nok ikke aktuelt å bytte dessverre. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by espen Hei Bjørn, Ove vil ha en Audi S2 så det blir nok ikke aktuelt å bytte dessverre. Bjørn vil ha Golf :P Pokker Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Da er det bare å selge BMW og kjøpe Golf! Blir jo et rasjonelt kjøp det der, blir i alle fall ikke problem med feste om vinteren :D Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by espen Da er det bare å selge BMW og kjøpe Golf! Blir jo et rasjonelt kjøp det der, blir i alle fall ikke problem med feste om vinteren :D Vel... Ingen som vil kjøpe kebabtralle :P Har meget lyst på en Rally ja... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Banken har penger :D (Tror i alle fall de har litt igjen etter at jeg kjøpte leilighet..?) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by espen Banken har penger :D (Tror i alle fall de har litt igjen etter at jeg kjøpte leilighet..?) Liker ikke tanken på lån... Prøver heller å finne meg en billig en da... Lån er slikt jeg tar når jeg vil ha meg hus :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg